دوشنبه 26 سنبله 1403 برابر با Monday, 16 September , 2024
جستجو
Close this search box.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری مهاجر: جشن سه سالگی فرهنگخانه جوان افغانستان روز پنج شنبه 25 اسد 1403 با ویژه‌برنامه‌های متنوع و دیدنی در شهر پردیسان استان قم برگزار شد. این جشن مشتمل بر دو بخش کارگاهی و همایشی بود، که در بخش کارگاهی آن با نام «مبانی نویسندگی» سید مرتضی حسینی شاهترابی (نویسنده و منتقد ادبی و مدرس نویسندگی) بنیان‌های نویسندگی و مفاهیم زیربنایی برای نویسندگی را بحث و بررسی کرد.

مبانی نویسندگی
سید مرتضی حسینی شاهترابی (نویسنده و منتقد ادبی و مدرس نویسندگی) بنیان‌های نویسندگی و مفاهیم زیربنایی برای نویسندگی را بحث و بررسی کرد.

بخش همایشی سالگره با گردانندگی و اجرای الهه هادی و شعرخوانی فاطمه علی‌مددی سروا آغاز شد. سپس، استاد حسین ورجانی از نویسندگان و پژوهشگران صاحب‌نظر ایرانی درباره‌ی ماهیت، چگونگی و عملکرد فاشیسم سخنرانی کرد و تأکید کرد: آگاهی مهمترین راه مقابله و واکسینه‌کردن خود و دیگران در برابر فاشیسم است.

استاد حسین ورجانی از نویسندگان و پژوهشگران صاحب‌نظر ایرانی
استاد حسین ورجانی از نویسندگان و پژوهشگران صاحب‌نظر ایرانی

اجرای نمایشنامه مونولوگ «پانزده سال آینده»، نوشته‌ی مهدی کوشکی با هنرمندی شکیلا محمدی، سخنرانی فاطمه راشدی بامیکان، مدیر فرهنگخانه جوان افغانستان، و گزارش ویدیویی از فعالیت‌های فرهنگخانه بخش‌های دیگری از این برنامه متنوع و به یادماندنی بود.

مونولوگ «پانزده سال آینده»، نوشته‌ی مهدی کوشکی با هنرمندی شکیلا محمدی
مونولوگ «پانزده سال آینده»، نوشته‌ی مهدی کوشکی با هنرمندی شکیلا محمدی

/پایان/

لینک کوتاه: https://mohajer.news/?p=7590
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین مطالب
آخرین دیدگاه ها
پر بازدیدترین ها
0
دیدگاه شما ارزشمند است، لطفا نظر دهید.x