پنج‌شنبه 29 سنبله 1403 برابر با Thursday, 19 September , 2024
جستجو
Close this search box.

در بسیاری از شهرها به تازگی مغازه های اتباع افغانستانی پلمپ گردیده است در آخرین مورد از این اقدامات در کاشان رئیس اتاق اصناف کاشان از ممنوعیت های جدیدی برای اتباع این استان خبرداد:

به گزارش خبرگزاری مهاجر،  مشاورین املاک در کاشان  موظفند تا از هرگونه انعقاد قرارداد برای اجازه منزل برای اتباع غیرمجاز و فاقد هویت خودداری کرده و از انعقاد قرارداد اجاره مغازه برای تمامی (اتباع مجاز و غیرمجاز) امتناع ورزند.

مهدی باقی مجرد گفت: رستوران‌ها، تالارهای پذیرایی، اغذیه فروشان، آشپزخانه‌ها، کبابی‌ها، سفره‌خانه‌ها و تمامی واحدهای صنفی که نسبت به پخت و توزیع هر نوع غذای سرد و گرم فعالیت دارند باید از به کارگیری اتباع خودداری کنند.

وی واحدهای صنفی میوه‌فروشان و سبزی‌فروشان را از جمله این واحدهای صنفی معرفی و ابراز کرد: به کارگیری اتباع در فروشگاه‌های لبنیات، خواروبار فروشان و توزیع کنندگان مواد غذایی خام نیز ممنوع است.

رئیس اتاق اصناف کاشان ادامه داد: واحدهای صنفی مشاورین املاک نیز موظفند تا از هرگونه انعقاد قرارداد برای اجازه منزل برای اتباع غیرمجاز و فاقد هویت خودداری کرده و از انعقاد قرارداد اجاره مغازه برای تمامی (اتباع مجاز و غیرمجاز) امتناع ورزند.

 

لینک کوتاه: https://mohajer.news/?p=7679
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین مطالب
آخرین دیدگاه ها
پر بازدیدترین ها
0
دیدگاه شما ارزشمند است، لطفا نظر دهید.x