جمعه 10 حمل 1403 برابر با Friday, 29 March , 2024
جستجو
Close this search box.
فرشته حسینی بازیگر مهاجر افغانستانی

فرشته حسینی، بازیگر افغان متولد تهران در اردیبهشت سال 1376 است. او در خانواده ای با جمعیت زیاد به دنیا آمده و شش خواهر و یک برادر دارد.
تحصیلات وی تا مقطع دیپلم می باشد و طبق گفته خودش در کودکی با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می کرده اند و فرشته مجبور بوده برای تأمین معاش زندگی و هزینه های مکتب/ مدرسه تا دیر وقت شب در یک کارگاه خیاطی کار کند. فرشته حسینی در رابطه با همین موضوع گفته”هیچوقت آن روزهارا فراموش نمیکنم ! روزهایی که از خستگی زیاد روی چرخ خیاطی خواب میرفتم … ما در مدرسه باید پول زیادی پرداخت می کردیم ، من از کودکی ودر یک کارگاه خیاطی کار مي‌کردم و پولی که به دست می آوردم را به مکتب می دادم. وقتی که دلم می خواست به تئاتر بروم، باز بیشتر کار می‌کردم تا پول تئاتر را هم جمع کنم.”
او از 9 سالگی با وجود حساسیت های خانواده شروع به فعالیت هنری در تئاتر کرد تلاش و کوشش او در این زمینه با بازی در چند نمایش ادامه داشت، از جمله تئاترهایی که این بازیگر در آنها ایفای نقش کرده می توان به

  • تئاتر “من موجودی احساساتی هستم”
  • تئاتر “شازده کوچولو”

اشاره کرد.

فرشته حسینی با شرکت در دوره های بازیگری توانست مورد توجه قرار بگیرد و به مدت 10 سال با شرکت در دوره های آزاد آموزش بازیگری زیر نظر اساتیدی چون اصغر محبی ، مهتاب نصیر پور و محمد رحمانیان ، بازیگران پیشکسوت سینما و تلوزیون ایران ، وارد رشته بازیگری شد .
فرشته حسینی اولین بار در فیلم مستند « من یک بازیگر شادم » به کارگردانی سامره رضایی در سال 94 جلو دوربین رفت همچنین در سال 1395 با بازی در فیلم« رفتن» به کارگردانی نوید محمودی با حضور نازنین بیاتی و بهرنگ علوی ، در اولین فیلم سینمایی خود بازی کرد و در جشنواره بین المللی فیلم مراکش ، موفق به کسب مقام بهترین بازیگر زن برای این فیلم شد. فیلم “رفتن” به عنوان نماینده کشور افغانستان در جشنواره اسکار سال 2016 حضور داشت. فعالیت فرشته حسینی در سینما به صورت جدی و حرفه ای از این زمان آغاز گردید.

فرشته حسینی بازیگر مهاجر افغانستانی در فیلم های زیادی همچون :

  • _ رفتن به کارگردانی نوید محمودی
  • _ یلدا به کاگردانی مسعود بخشی
  • _ شکستن همزمان بیست استخوان به کارگردانی جمشید محمودی
  • _ سونامی به کارگردانی میلاد صدرعاملی
  • _ هفت و نیم به کارگردانی نوید محمودی
  • _ دسته دختران به کارگردانی منیر قیدی
  • _ سریال قورباغه به کارگردانی هومن سیدی
    ایفای نقش کرده است .

فرشته حسینی در اردیبهشت سال 1400 با انتشار پستی از تولدش در اینستاگرام رابطه خود را با نوید محمد زاده ، بازیگر سرشناس و مشهور ایرانی که در فیلم قورباغه هم بازی بودند ، اعلام کرد و در تیر ماه 1400 ازدواجشان را تایید کردند .

.

لینک کوتاه: https://mohajer.news/?p=1077
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین مطالب
آخرین دیدگاه ها
پر بازدیدترین ها
0
دیدگاه شما ارزشمند است، لطفا نظر دهید.x