شنبه 6 اسد 1403 برابر با Saturday, 27 July , 2024
جستجو
Close this search box.

191 مهاجر غیرقانونی در مناطق مرزی بلوچستان بازداشت شدند

 

 

به گزارش خبرگزاری مهاجر به نقل از تابناک؛ حسینعلی فراهی گفت: به منظور مراقبت از مرزهای کشورمان و پیشگیری از مهاجرت غیرقانونی شهروندان کشورهای همسایه از مرزهای جنوب استان سیستان و بلوچستان، ماموران مرزی این منطقه در حال گشت زنی 191 تن از مهاجران غیرقانونی که قصد ورود به کشور را داشتند بازداشت کردند. وی اظهار داشت: مهاجرین خارجی به منظور ورود به کشور، اقامت و خروج از کشور باید از راه قانونی عمل کنند. اتباع خارجی اگر خلاف قانون عمل نمایند با ایشان از طریق قانون برخورد خواهد شد و بعد از بازداشت از کشور اخراج می شوند.

فرمانده هنگ مرزی سراوان گفت: مرزبانی برابر قانون مقابله با تردد و اقامت غیرقانونی اتباع غیرمجاز در سیستان و بلوچستان را به صورت جدی در دستورکار دارد تا اثرات سو و معضلات اجتماعی این پدیده بویژه بزهکاری‌های مربوطه را مدیریت کند. سیستان و بلوچستان به دلیل همجواری با ۲ کشور افغانستان و پاکستان و موقعیت خاص جغرافیایی همواره دست خوش ورود و خروج اتباع غیرمجاز و قاچاق انسان است.

خروج و طرد اتباع غیرمجاز و بکار نگرفتن آنان توسط کار فرمایان، محافظت و تسلط بر مبادی ورودی کشور و جلوگیری از ورود این افراد به داخل استان، زمینه اشتغال بسیاری از جوانان مستعد و توانمند استان را فراهم می‌کند.

لینک کوتاه: https://mohajer.news/?p=3896
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین مطالب
آخرین دیدگاه ها
پر بازدیدترین ها
0
دیدگاه شما ارزشمند است، لطفا نظر دهید.x