جمعه 14 ثور 1403 برابر با Friday, 3 May , 2024
جستجو
Close this search box.
اخراج بیش از 13 هزار مهاجر از ایران

191 مهاجر غیرقانونی در مناطق مرزی بلوچستان بازداشت شدند

 

 

به گزارش خبرگزاری مهاجر به نقل از تابناک؛ حسینعلی فراهی گفت: به منظور مراقبت از مرزهای کشورمان و پیشگیری از مهاجرت غیرقانونی شهروندان کشورهای همسایه از مرزهای جنوب استان سیستان و بلوچستان، ماموران مرزی این منطقه در حال گشت زنی 191 تن از مهاجران غیرقانونی که قصد ورود به کشور را داشتند بازداشت کردند. وی اظهار داشت: مهاجرین خارجی به منظور ورود به کشور، اقامت و خروج از کشور باید از راه قانونی عمل کنند. اتباع خارجی اگر خلاف قانون عمل نمایند با ایشان از طریق قانون برخورد خواهد شد و بعد از بازداشت از کشور اخراج می شوند.

فرمانده هنگ مرزی سراوان گفت: مرزبانی برابر قانون مقابله با تردد و اقامت غیرقانونی اتباع غیرمجاز در سیستان و بلوچستان را به صورت جدی در دستورکار دارد تا اثرات سو و معضلات اجتماعی این پدیده بویژه بزهکاری‌های مربوطه را مدیریت کند. سیستان و بلوچستان به دلیل همجواری با ۲ کشور افغانستان و پاکستان و موقعیت خاص جغرافیایی همواره دست خوش ورود و خروج اتباع غیرمجاز و قاچاق انسان است.

خروج و طرد اتباع غیرمجاز و بکار نگرفتن آنان توسط کار فرمایان، محافظت و تسلط بر مبادی ورودی کشور و جلوگیری از ورود این افراد به داخل استان، زمینه اشتغال بسیاری از جوانان مستعد و توانمند استان را فراهم می‌کند.

لینک کوتاه: https://mohajer.news/?p=3896
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین مطالب
آخرین دیدگاه ها
پر بازدیدترین ها
0
دیدگاه شما ارزشمند است، لطفا نظر دهید.x