شنبه 6 اسد 1403 برابر با Saturday, 27 July , 2024
جستجو
Close this search box.

بیمه؛ شرط تمدید اقامت، کارت بانکی، تحصیل و اشتغال مهاجرین

🔴اطلاعیه مهم ویژه اتباع و مهاجرین خارجی مقیم ایران

به گزارش خبرگزاری مهاجر به نقل از، رنا سازمان ملی مهاجرت ایران با نشر اطلاعیه ای شرط تمدید اقامت، کارت بانکی، تحصیل، اشتغال و… مهاجرین را منوط به داشتن بیمه اعلام نموده است.

در راستای انجام ساماندهی و مدیریت مطلوب و هدفمند اتباع و مهاجرین خارجی مجاز و مقیم ایران ملزم به پوشش های بیمه ای ( درمان و حوادث ….) می باشند ، و هرگونه خدمت به اتباع ( تمدید اقامت, کارت بانکی ،تحصیل ، اشتغال و ….) منوط به داشتن بیمه های فوق الذکر می باشد.

 

🎥 ارائه خدمت بیمه ای در قالب بیمه های مختلف به اتباع و مهاجرین خارجی

🔸️معاون اقتصادی سازمان ملی مهاجرت وزارت کشور از ارائه خدمت بیمه ای در قالب بیمه های مختلف از جمله درمان تکمیلی خانواده و حوادث به اتباع و مهاجرین خارجی خبر داد و افزود:

🔹️ سازمان ملی مهاجرت ۱۰۰۰ مرکز منتخب در تمامی شهرهای ایران برای ارایه خدمات بیمه ای دایر نموده و همه اتباع و مهاجران خارجی مجاز می توانند همه روزه از ساعت ۸ صبح الی ۱۶ به جز روزهای تعطیل به مراکز منتخب سازمان ملی مهاجرت وزارت کشور مراجعه نموده و اقدام به انجام خدمات بیمه ای نمایند.

🔹️اتباع و مهاجران خارجی می توانند به نشانی https://atba.mic.co.ir/agent-list مراجعه و لیست مراکز ارائه خدمات در کل کشور را ببینند.

🔹بیش از ۴۰۰۰ مراکز درمانی ،درمانگاه و بیمارستان های خصوصی و دولتی در تمام شهرهای ایران اماده ارایه خدمات درمانی به اتباع و مهاجرین خارجی مشمول طرح می باشند .

🔺تاکید می‌گردد صرفا به مراکز منتخب سازمان ملی مهاجرت مراجعه نمایید.

لینک کوتاه: https://mohajer.news/?p=7237
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email
2 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین مطالب
آخرین دیدگاه ها
پر بازدیدترین ها
0
دیدگاه شما ارزشمند است، لطفا نظر دهید.x