شنبه 6 اسد 1403 برابر با Saturday, 27 July , 2024
جستجو
Close this search box.

🔴سرمربی تیم ملی فوتسال افغانستان: قرعه جام جهانی از پیش‌بینی ما بهتر بود.

⭕️مجید مرتضایی در خصوص قرعه به دست آمده افغانستان در جام‌جهانی گفت: قرعه از پیش‌بینی ما بهتر بود اما کار ساده‌ای نداریم.

⭕️به گزارش خبرگزاری مهاجر به نقل از ایراف؛ مجید مرتضایی سرمربی تیم‌ملی افغانستان با اشاره به اینکه مراسم قرعه‌کشی جام جهانی انجام شد و خوشحالم که تیم ‌ملی افغانستان برای اولین بار در تاریخ در این مسابقات حضور دارد افزود: ما کار بسیار سختی برای آماده‌سازی تیم داریم.

⭕️او گفت: من فکر می‌کنم روی کاغذ نسبت به چیزهایی که پیش‌بینی می‌کردیم، مقداری شرایط قرعه ما بهتر شد.

⭕️سرمربی تیم ملی فوتسال افغانستان ادامه داد: اولین بازی ما با آنگولاست، آرژانتین هم که یکی از بهترین تیم‌های جام‌جهانی است و همچنین اوکراین که تیمی باتجربه است. کار زیاد ساده‌ای نداریم ولی امیدواریم از گروه‌مان صعود کنیم.

⭕️سرمربی ایرانی تیم ملی فوتسال افغانستان خاطرنشان کرد: امیدوارم که در ادامه راهی که در پیش گرفته‌ایم، انشاالله باز هم بتوانیم شگفتی‌سازی کنیم و به مرحله دوم مسابقات جام‌جهانی راه پیدا کنیم.

⭕️مرتضایی با بیان اینکه آماده‌سازی تیم برای جام‌جهانی سخت‌ترین کار دنیا است، گفت: کار خیلی سختی داریم اما در حال رایزنی با تیم‌هایی مختلف هستیم تا با توجه به قرعه‌ای که داریم در تورنمنت‌ها و بازی‌های دوستانه بین‌المللی شرکت کنیم و با آمادگی بسیار خوب به جام‌جهانی برویم.

⭕️او تاکید کرد: انشاالله از روز شنبه هفته بعد اردوهای خود را در مشهد مقدس و در کمپ تخصصی صداقت آغاز خواهیم کرد. اسامی ۲۳ بازیکن را به فدراسیون فوتبال افغانستان جهت اطلاع‌رسانی اعلام کردیم تا در این اردوها شرکت کنند.

⭕️مجید مرتضایی گفت: ما از فدراسیون فوتسال افغانستان خواهش کردیم که تمام بازیکنان در اردوها شرکت کنند؛ خبر داریم که تاجیکستان به خاطر جام‌جهانی لیگ فوتسال خود را به تعویق انداخته و انشاالله در افغانستان هم انتظار داریم که لیگ فوتسال به تعویق بیفتد و بازیکنان مدنظر ما تمام و کمال در خدمت تیم‌ملی باشند.

مرتضایی خاطرنشان کرد: سعی ما این است که به جمع ۱۶ تیم برتر راه پیدا کنیم و اگر بتوانیم از ۱۶ تیم به جمع ۸ تیم بیاییم، خیلی خوب خواهد شد، اما بسیار سخت. تیم‌ها در فوتسال در حال به روز شدن هستند و تا دندان مسلح‌اند.

گفتنی است که تیم ملی فوتسال افغانستان در گروه C جام جهانی فوتسال با تیم‌های ملی فوتسال آرژانتین، اوکراین و آنگولا هم گروه است. این رقابت‌ها ۲۴ شهریور در ازبکستان با حضور ۲۴ تیم آغاز می‌شود.

لینک کوتاه: https://mohajer.news/?p=7279
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین مطالب
آخرین دیدگاه ها
پر بازدیدترین ها
0
دیدگاه شما ارزشمند است، لطفا نظر دهید.x