یکشنبه 9 ثور 1403 برابر با Sunday, 28 April , 2024
جستجو
Close this search box.
ثبت نام اتباع گذرنامه ای برای سنجش کلاس اول

ثبت نام اتباع گذرنامه ای برای سنجش کلاس اول امسال با مشکلاتی مواجه بود. در سال های اخیر، مهاجرت به کشورهای مختلف برای افرادی از کشور افغانستان که به دلیل جنگ و ناامنی، از خانواده های خود جدا شده اند، رو به افزایش است. در این شرایط، یکی از مواردی که برای خانواده های افغانی مهم است، تحصیل فرزندانشان است. با توجه به اینکه بسیاری از خانواده های افغانی در کشورهای دیگر زندگی می کنند، ثبت نام فرزندانشان در مدارس این کشورها، یک موضوع بسیار حساس است. در این مقاله، به بررسی نحوه ثبت نام نوآموزان کلاس اول اتباع افغانی برای سنجش، پرداخته می شود.

مشکل ثبت نام اتباع گذرنامه ای برای سنجش کلاس اول |مشکل کد اختصاصی اتباع برای سنجش

برای نوبت دهی و ثبت نام دانش آموزان افغانستانی کافی است وارد سایت https://my.medu.ir یا  https://my.gov.ir

شده و گزینه اتباع خارجی را انتخاب نمایید سپس اطلاعات مدارک هویتی نو آموز یا یکی از والدین مانند کارت آمایش، برگه حمایت تحصیلی و … را وارد نموده و با کدفراگیر و یا کد اختصاصی اتباع خارجی وارد شده و مراحل ثبت نام را طی کنید.

اما در این سیستم کد فراگیر اتباع دارای گذرنامه ثبت نشده است و اتباع دارای گذرنامه امکان ثبت نام با این روش را ندارند.

نحوه ثبت نام دانش آموزان افغانی گذرنامه ای برای سنجش کلاس اول | مشکل کد اختصاصی اتباع برای سنجش

برای ثبت نام و نوبت گیری سنجش نوآموزان دارای مدرک اقامتی گذرنامه حتما باید به اداره آموزش و پرورش استثنایی شهر محل اقامت خود به صورت حضوری مراجعه نمایید.برای درخواست نوبت دهی لازم است گذرنامه نوآموز و والدین را در دست داشته باشید. اداره آموزش و پرورش استثنایی ثبت نام نوآموز شما را انجام داده و نوآموز را به نزدیک ترین مرکز سنجش کلاس اول دبستان ارجاغ داده و تاریخ و آدرس محل سنجش را در اختیار شما قرار می دهد.

برای ثبت نام دانش آموزان افغانی دارای گذرنامه برای تعیین نوبت سنجش در استان قم به آموزش و پرورش استثنایی قم واقع در 45 متری صدوق(زنبیل آباد) خیابان یاسمن، خیابان نسترن، کوچه 8 آموزش و پرورش استثنایی مراجعه نمایید.

لینک کوتاه: https://mohajer.news/?p=4793
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین مطالب
آخرین دیدگاه ها
پر بازدیدترین ها
0
دیدگاه شما ارزشمند است، لطفا نظر دهید.x