چهارشنبه 28 سنبله 1403 برابر با Wednesday, 18 September , 2024
جستجو
Close this search box.

به گزارش خبرگزاری مهاجر به نقل از ایرنا؛ فرمانده نیروی انتظامی استان فارس از عملی کردن برنامه جمع آوری و اخراج اتباع خارجی فاقد مدارک اقامتی در کل این استان خبر داد.

سردار رهام بخش حبیبی در این باره گفت: مهاجرت غیرقانونی جزو معضلات جامعه های امروزی است که موجب مشکلاتی در بخش های فرهنگ، اقتصاد و سیاست کشور میزبان می شود.

وی با اشاره به مطالبه مردمی پیرامون این موضوع افزود: فرماندهی انتظامی استان فارس در راستای اجرای مطالبات قانونی مردم، به دنبال اجرای عملیات گسترده و مؤثر برای انتقال اتباع غیر مجاز به کشور مبدا و ساماندهی اتباع مجاز با همکاری نهاد های مرتبط است.

این مقام انتظامی همکاری مردم فارس در رابطه با شناسایی محل کار و سکونت اتباع غیر مجاز و اطلاع رسانی موضوع به پلیس را اقدامی مؤثر و مهم در تسریع اجرای این طرح دانست و خاطرنشان کرد: تمامی اتباع غیر مجاز و غیر قانونی تا پایان سال جاری می بایست از سطح استان فارس به کشور مبدا انتقال داده شوند.

وی در پایان به اتباع غیر مجاز توصیه کرد: ضمن احترام به قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران، در اجرای طرح و برای انتقال به کشور خودشان به صورت خود معرف به مراکز انتظامی مراجعه کنند.

لینک کوتاه: https://mohajer.news/?p=7843
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین مطالب
آخرین دیدگاه ها
پر بازدیدترین ها
0
دیدگاه شما ارزشمند است، لطفا نظر دهید.x