شنبه 8 ثور 1403 برابر با Saturday, 27 April , 2024
جستجو
Close this search box.
سفر مدیر کمیساریای سازمان ملل به قزوین

مدیر دفتر عملیاتی کمیساریا به قزوین سفر کرد

مدیر دفتر عملیاتی کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان( عبدالعزیز عاشوری )  برای برگزاری جلسه ای به منظور رسیدگی به رویه اجرای طرح های مشترک در زمینه فنی و حرفه ای، آموزش و پرورش، نوسازی مدارس و نهضت سوادآموزی، با مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان قزوين عازم قزوین شد.

طریقی مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان قزوين گفت: اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی به طور دائم از طرح های اجرا شده و در حال اجرای کمیساریا در استان دیدن کرده  و از روند اجرا شدن آن گزارش های جامع تهیه و به مرکز فرستاده است.

وی اظهار کرد: اجرای پروژه های مشترک بویژه در حوزه های بهداشت و درمان، آموزش های فنی و حرفه ای و نهضت سوادآموزی و همچنین پوشش بیمه سلامت برای اتباع و مهاجرین در استان قزوین به بهترین نحو اجرایی خواهد شد.

طریقی با تأکید بر اهمیت استان به لحاظ کثرت و تعدد اتباع خارجی و جذابیت منطقه به جهت وجود مراکز صنعتی، کشاورزی، دانشگاه بین المللی افزود: با اجرای طرح سرشماری اتباع غیرمجاز که موجب اضافه شدن بیش از 35 هزار نفر به تعداد مهاجرین شده است، ضرورت دارد سازمان های بین المللی در اختصاص اعتبارات با هدف اجرایی کردن پروژه های لازم نگاه ویژه تر و خاصی به استان قزوین داشته باشند.

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان با اشاره به بهبود وضع اجتماعی، آموزشی، بهداشتی و فرهنگی اتباع در کشور ایران اظهار کرد: طی چند ماه گذشته ضمن تلاش برای بکارگیری تمام توان و ظرفیت برای ساماندهی و رفع و کاهش مشکلات اتباع و مهاجرین خارجی تلاش نموده ایم تا از ظرفیت خود اتباع بویژه مولوی ها و متنفذین و ریش سفیدان نیز برای حل مشکلات استفاده شود که همکاری و همراهی قابل توجهی انجام داده اند

لینک کوتاه: https://mohajer.news/?p=2636
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین مطالب
آخرین دیدگاه ها
پر بازدیدترین ها
0
دیدگاه شما ارزشمند است، لطفا نظر دهید.x