شنبه 1 ثور 1403 برابر با Saturday, 20 April , 2024
جستجو
Close this search box.
تجمعات اعتراضی برای ساخت محل اقامت پناهجویان در آلمان

تجمع اعتراضی برای ساخت اقامتگاه مهاجران در ایالت مکلنبورگ-فورپارمن آلمان

به دنبال اعتراضات برای ساخت اقامتگاه مهاجران در ایالت مکلنبورگ-فورپارمن در کشور آلمان ، تجمعات شورشی به راه افتاد. لازم به ذکر است که گروه راست گرای افراطی در این شورش ها حضور داشتند.

به گزارش خبرگزاری مهاجر ، پلیس آلمان گزارش داد: در پی یک نشست منطقه ای ، تعداد 700 نفر به نشانه اعتراض به طرح اسکان پناهجویان در مطقه هوپال دست به شورش زدند.

گروهی از معترضان می خواستند به ساختمان کنفرانس نفوذ کنند که توسط نیروهای پلیس به عقب رانده شدند. در این اعتراضات، معترضان با پلیس وارد بحث لفظی شدند. در اتاق کنفرانس نیز چند مرتبه به وسیله افراد ناشناس مواد آتش زا شعله ور شد. با همه این اعتراضات ، شورای منطقه ای در آخر جلسه اش ، ایجاد مکان اسکان کانتینری مهاجران را به تصویب رساند.

پلیس که با حدود ۱۲۰ افسر در مقابل ساختمان کنفرانس مستقر شده بود، تحقیقات در مورد تخلفات جدی و تخلف از قانون تجمعات را آغاز کرده است. رسیدگی به تخلفات اداری به دلیل آتش بازی روی دست گرفته شده است. در نهایت گردهمایی توسط برگردان کننده آن به پایان رسید. در همین حال، گروه جوانان سبز مکلنبورگ- فورپامرن از حمله افراط گرایان راست صحبت کرده اند. در بیانیه ای این گروه آمده است: «شعارهای نژادپرستانه، مشعل ها و تلاش برای هجوم به اتاق جلسه هیچ ربطی به اعتراض مشروع ندارد، بلکه تنها مملو از تحقیر انسان ها است.»

به گفته مسئولان منطقه شمال غربی مکلنبورگ، این حرکت اعتراض علیه ایجاد اقامتگاه موقت در کانتینر ها که برای حداکثر ۴۰۰ پناهجو در یک منطقه صنعتی در نظر گرفته شده است، راه اندازی شده بود. اخیرا اعتراضاتی علیه اسکان مهاجران در زاکسن نیز راه اندازی گردیده بود. حزب راست افراطی “فرای زاکسن” در میان دیگران، مرتباً برای این کار در این منطقه بسیج می‌شوند. یک حمله برنامه ریزی شده با آتش‌ نیز در یک اقامتگاه مهاجران در “باوتسن” در ماه اکتبر انجام شده بود.

لینک کوتاه: https://mohajer.news/?p=3266
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین مطالب
آخرین دیدگاه ها
پر بازدیدترین ها
0
دیدگاه شما ارزشمند است، لطفا نظر دهید.x