شنبه 8 ثور 1403 برابر با Saturday, 27 April , 2024
جستجو
Close this search box.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری مهاجر مجموعه شعر «آیینه می‌رقصد» سروده «معصومه مهشید» که در بهار امسال در نشر آمو (تهران) منتشر شده است موفق به دریافت جایزه «جوان مهاجر» در چهارمین دور جایزه ملی کتاب سال جوانان ایران شد.

 

جایزه ملی کتاب سال جوانان از سال ۱۳۹۸خورشیدی به این سو با هدف نکوداشت و تشویق برترین پدیدآورندگان جوان ایران هر سال می‌شود و آثار چاپ شده نویسندگان و پدیدآورندگان زیر بیست و نه سال را مورد داوری قرار می‌دهد.

 

مراسم پایانی چهارمین دور جایزه ملی کتاب سال جوانان با حضور علی رمضانی (مدیر عامل خانه کتاب و ادبیات ایران)، میثم موحدفر (دبیر چهارمین جایزه ملی کتاب سال جوانان)، آزاده نظربلند (معاون کتاب و فرهنگ خانه کتاب و ادبیات ایران) و تعدادی از نهادها و شخصیت‌های فرهنگی جمهوری اسلامی ایران روز یکشنبه بیستم حوت / اسفندماه ۱۴۰۲ در سالن شماره هشت باغ کتاب تهران برگزار شد.

 

معصومه مهشید سراینده کتاب «آیینه می‌رقصد» سال ۱۳۷۶خورشیدی در ولسوالی مالستان از ولایت غزنی متولد شده است. او کارشناسی کمپیوتر ساینس از دانشگاه غزنی دارد و اکنون دانشجوی کارشناسی ارشد ماستری همین رشته در دانشگاه یزد است. «آیینه می‌رقصد» نخستین اثر او است و در ۱۰۴ صفحه‌ی قطع رقعی با شمارگان ۵۵۰ نسخه در نشر آمو (تهران) منتشر شده است.

لینک کوتاه: https://mohajer.news/?p=6852
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین مطالب
آخرین دیدگاه ها
پر بازدیدترین ها
0
دیدگاه شما ارزشمند است، لطفا نظر دهید.x