یکشنبه 16 ثور 1403 برابر با Sunday, 5 May , 2024
جستجو
Close this search box.
دانش آموزان فاقد مدرک

دانش آموزان بدون مدرک معتبر اقامتی، در صورتی که یکی از والدین مدرک دارند و یا دانش آموزانی که به دلیل ناهمسان بودن مدارک پدر و مادر فرزند فاقد مدرک است، می توانند به دفاتری که والدین دارای مدرک معتبر هستند برای دانش آموز جهت دریافت کد یکتا مراجعه نمایند.

نکات مهم
دانش آموزان و والدین می بایست به دفتری مراجعه نمایند که والدین دارای مدرک هستند در صورتی که پدر و مادر هر دو دارای مدرک هستند با توجه به نوع مدرک والدین بر اساس الویت مدارک به دفتر مراجعه نمایند.

الویت های مدارک به ترتیب؛
آمایش یا هویت
گذرنامه اقامتی معتبر
گذرنامه خانواری معتبر
بازشماری
سرشماری

در صورتی که والدین فقط یک نفر دارای مدرک باشد فقط و فقط برای دانش آموز بعد از ثبت اطلاعات در سامانه کد یکتا صادر خواهد شد.( مراجعه به دفتری که پدر یا مادر دارای مدرک است.)

حضور افراد در تمامی مراحل الزامی می باشد
با توجه به زمانبر بودن ثبت اطلاعات و تاییده های اداره اتباع ممکن است تا زمان صدور کد چند روز زمانبر باشد.

نکته پایانی:
با توجه به ثبت نام اینترنتی دانش آموزان اتباع در سامانه سهما، دفاتر هیچ مسئولیتی در قبال ثبت نام در سامانه ندارند، همچنین برگه های سنجش و بهداشت نیز توسط دفاتر صادر نمی شود و دفاتر فقط مجاز به صدور کد یکتا جهت ثبت نام دانش آموزان فاقد کد یکتا میباشد.

لینک کوتاه: https://mohajer.news/?p=5448
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

سلام. دوست عزیز منبع این خبر کجاست چون ده روز هست که ما به طور دایمی میرویم دفتر اتباع و کفالت ولی ما را جواب میکنند تا همین چهارشنبه هشتم شهریور. خودمان سرشماری داریم ولی بچه هایمان جا مانده اند. لطفا راهنمایی کنید

سلام روز یکشنبه کفالت گفت بچه هایتان را ثبت میکنیم امروز سه روز است که دفتر کفالت میرویم ولی میگویند سایت درست کار نمی‌کنند تا بچه هایتان را کد یکتا بدهیم. خودم و خانمم سرشماری داریم بچه هایمان ندارند. چهار مدرسه ای دارم لطفا پیگیری بکنید که سایت درست بشه. فردا آخرین مهلت ثبت نام است. تشکر

آخرین مطالب
آخرین دیدگاه ها
پر بازدیدترین ها
2
0
دیدگاه شما ارزشمند است، لطفا نظر دهید.x