جمعه 14 ثور 1403 برابر با Friday, 3 May , 2024
جستجو
Close this search box.
خیرین اتباع به هموطنان خود یاری رسانند

موسسه های خیریه کمی برای پناهندگان و مهاجران تاسیس شده است. چرا که پناهندگان و مهاجران هم از طریق آژانس سازمان ملل متحد مورد حمایت قرار میگیرند و هم از سوی دولت هایی که به آن کشور مهاجرت کرده اند، مورد حمایت هستند. علت مورد حمایت قرار دادن مهاجران توسط دولت ها به خاطر وظایفی است که دولت ها نسبت آژانس دارند. به همین خاطر دولت های مختلف موظف هستند خدماتی به پناهندگان و مهاجران ارائه دهند. ولی به طور کلی نه آژانس سازمان ملل متحد توانایی ارائه کمک درستی یه مهاجران را دارد و نه دولت ها میتوانند به خوبی از پس این موضوع بر بیایند؛

به همین خاطر موسسه های خیریه مختلفی وجود دارند و به پناهندگان و مهاجران خدمات مختلفی ارائه میدهند. ولی صرفا برای حمایت از مهاجران تاسیس نشده اند.

به گزارش خبرگزاری مهاجر به نقل از ایراف، به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد، جلسه ای با حضور مدیرکل امور اتباع و مدیرکل امور امنیتی و انتظامی استانداری، دادستان شهرستان اردکان و خیرین اتباع اردکان بزرگرار شد.

محسنی راد ضمن تشریح روند تشکیل انجمن‌های خیریه اتباع، از خیرین اتباع خواست تا هرچه سریع تر انجمن خیریه با همکاری و مشارکت همه اتباع و مهاجرین راه اندازی و در راستای محرومیت زدایی از اقشار آسیب پذیر افغانستانی اقدام لازم را اجرا نمایند.

دشتکیان دادستان شهرستان اردکان ضمن تاکید بر اجرای دقیق قوانین در خصوص انجمن حمایت از زندانیان با محکومیت مالی خرد توضیحاتی ارائه داد.

در ادامه علوی نیا مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری از تعامل و عدم اقدامات تنش زا بین اتباع افغانستانی و ایرانی در جهت تأمین امنیت و آرامش جامعه صحبت و از ریش سفیدان و مولوی ها و متنفذین نیز خواستار توجه بیشتر به جوانان و نظارت بر آنها و توجه ویژه به موارد امنیتی و تهدیدات و توطئه های دشمن در فضای مجازی شد.

در پایان ضمن پاسخ به سوالات حاضرین مقرر شد جلسات استمرار داشته باشد.

 

لینک کوتاه: https://mohajer.news/?p=7002
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین مطالب
آخرین دیدگاه ها
پر بازدیدترین ها
0
دیدگاه شما ارزشمند است، لطفا نظر دهید.x