شنبه 29 ثور 1403 برابر با Saturday, 18 May , 2024
جستجو
Close this search box.
وزیر امور خارجه ایران

وزیر کشور ایران شرط لازم برای افتتاح حساب بانکی اتباع خارجی را اعلام کرد و گفت تنها پناهجویان مجاز قادر به داشتن حساب بانکی خواهند بود.
به گزارش خبرگزاری مهاجر، احمد وحیدی وزیر کشور، در حاشیه نشست چهارشنبه (13 دی ماه) هیأت دولت در جمع خبرنگاران، گفت:رای اتباع افغانستانی شرط داشتن حساب بانکی، مجار بودن حضور هست و بعدا تخصیص به آن حساب بر اساس فرآیندها هست.

وحیدی ادامه داد: امنیت مرزها حتما مورد توجه جدی هست اما برخی مناطق جنوب شرق صعب العبور است و تروریست ها بعضا از آن سو استفاده می‌کنند انتظار ما از همسایگان این است که همکاری کنند و با این‌ها برخورد جدی شود حافظان مرز اعم از فراجا و سپاه در تامین امنیت مرز کوشا هستند.

وحیدی ادامه داد: قبلا با پاکستانی ها صحبت داشتیم هنوز هم هست قول‌هایی داده بودند امیدواریم بتوانند پایگاه‌های تروریست‌ها در خاک خود را از بین ببرند، تلاش جدی برای دستگیری تروریست ها صورت گرفته و امیدواریم بعضی از آنها را دستگاه ها بتوانند داشته باشند.

مشکل حساب بانکی برای اتباع افغانستانی در ایران همیشه با چالش همراه بوده و قرار است براساس سیاست جدید شناسه یکتا برای پناهجویان صادر و بسیاری از مشکلات حل و فصل شود.

لینک کوتاه: https://mohajer.news/?p=6559
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین مطالب
آخرین دیدگاه ها
پر بازدیدترین ها
0
دیدگاه شما ارزشمند است، لطفا نظر دهید.x