پنج‌شنبه 13 ثور 1403 برابر با Thursday, 2 May , 2024
جستجو
Close this search box.
فوتبال افغانستان

پس از خدا حافظی ۶ بازیکن تیم ملی فوتبال افغانستان از جمله فیصل شایسته، مصطفی آزادزوی، بازیکن فوتبال افغانستان نیز از تیم ملی کشور خداحافظی کرد.
مصطفی آزادزوی از تیم ملی فوتبال افغانستان خداحافظی کرد

به گزارش خبرگزاری مهاجر، فدراسیون فوتبال افغانستان روز چهارشنبه، اول آذر در فیسبوک خود نوشت که «مصطفی‌ آزادزوی» ستاره درخشان فوتبال کشور و زننده گل قهرمانی افغانستان در فینال جنوب آسیای سال ۲۰۱۳ از تیم ملی فوتبال کشور خداحافظی کرد.

گفتنی است که مصطفی بازیکن شماره هفت تیم ملی فوتبال افغانستان بود.

آزاد زوی همزمان با خداحافظی از تیم ملی فوتبال افغانستان دلیل ترک تیم ملی را واگذاری فرصت به جوان‌های دیگر عنوان کرده است.

وی افزوده است که دوست دارد فرصت را در اختیار جوانان قرار بدهد تا برای کشورشان بازی کنند.

این درحالی است که آزادزوی در شرایط پس از شکست ۸ بر ۱ افغانستان مقابل قطر و شکست ۴ بر صفر افغانستان مقابل تیم ملی فوتبال کویت خداحافظی کرد.

گفتنی است که ستاره‌هایی مانند فیصل شایسته، نورحسین، فرشاد نور و غیره از همراهی تیم ملی در این دیدارها دست کشیدند ولی آزادزوی خواست در این دو مسابقه مهم برای تیم ملی فوتبال افغانستان بازی کند.

پیش از این شماری از بازیکنان تیم ملی فوتبال افغانستان از ادامه‌ کار با این تیم انصراف داده و فدراسیون فوتبال افغانستان را به فساد مالی در بخش‌های مختلف متهم کرده‌اند.

آنان ادعا کرده‌اند که فدراسیون فوتبال افغانستان با استفاده از تیم ملی فوتبال «بزنس» راه‌اندازی کرده و از راه‌های مختلف «پول به جیب می‌زند.»

فدراسیون فوتبال افغانستان تاکنون در رابطه با ادعای بازیکنان و آنچه که راجع به فساد اعضای این کمیسیون منتشر شده چیزی نگفته است.

پایان پیام/ ر

لینک کوتاه: https://mohajer.news/?p=6237
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین مطالب
آخرین دیدگاه ها
پر بازدیدترین ها
0
دیدگاه شما ارزشمند است، لطفا نظر دهید.x