دوشنبه 17 ثور 1403 برابر با Sunday, 5 May , 2024
جستجو
Close this search box.
انهدام باند آدم ربایی و اخاذی از مهاجران

به گزارش خبرگزاری مهاجر؛ فرمانده نیروی انتظامی شهر ری در رابطه با پرونده آدم ربایی و اخاذی از مهاجران اظهار داشت: به دنبال مراجعه یک مهاجر خارجی به کلانتری در رابطه با آدم ربایی همسر و فرزندانش و مطالبه 10 میلیون تومان برای رهایی خانوده این شخص، به سرعت اقدام به شناسایی و بازداشت گروگانگیران در دستور کار نیروی انتظامی قرار گرفت.

محمد قاسم طرهانی افزود: نیروهای عملیاتی طی بررسی هایی با استفاده از تکنولوژی های نوین پلیس موفق شدند محل اختفای گروگانگیران را که در منزلی در یکی از شهرستانهای مجاور بود شناسایی کنند و همه متهمان این پرونده را بازداشت نمایند.

به دنبال بررسی های بیشتر ۱۵ نفر از اتباع کشور‌های همسایه که در محل زندانی شده بودند نیز آزاد و به همراه متهمان به کلانتری کهریزک منتقل شدند.

سرهنگ طرهانی با بیان اینکه متهمان به بزه ارتکابی معترف شدند گفت: تاکنون ۱۵ شاکی از متهمان اعلام شکایت کرده اند و همچنان تحقیقات در راستای کشف جزئیات بیشتر پرونده ادامه دارد.

پیش از این نیز حسن غریب، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قم از کشف و شناسایی یک باند ۸ نفره گروگان‌گیری و آدم ربایی در این استان خبر داد و گفت: متهمان که به صورت باندی و گروهی اقدام به ۶ فقره آدم‌ربایی، گروگان‌گیری و سرقت اموال اتباع افغانستانی کرده بودند، دستگیر و روانه زندان شدند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

لینک کوتاه: https://mohajer.news/?p=5334
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین مطالب
آخرین دیدگاه ها
پر بازدیدترین ها
0
دیدگاه شما ارزشمند است، لطفا نظر دهید.x