جمعه 28 ثور 1403 برابر با Friday, 17 May , 2024
جستجو
Close this search box.
اسکان پناهجویان در پایگاه نظامی در انگلیس

به گزارش خبرگزاری مهاجر؛ دولت بریتانیا قصد دارد تعداد 1700 تن از پناهجویان مرد را در پایگاه نظامی شهر ویدرسفیلد اسکان دهد. این پایگاه بزرگترین مرکز اسکان پناهجویان در این کشور است.

گفتنی ست تا به حال 46 تن از پناهجویان به این مرکز انتقال داده شده اند. این پناهجویان که از مسیر کانال مانش به وسیله قایق کوچک خود را به بریتانیا رسانده بودند در محلی در شهر کنت اسکان داده شده بودند. سازمان کییرفور کاله گفت که اسکان مهاجران در این مرکز به عنوان محل اقامت “نامناسب” است.

مقامات وزارت داخله می‌گویند که مهاجران به صورت مرحله‌ای به این محل انتقال می‌یابند. در همین حال، دادگاه عالی در حال رسیدگی به مناقصه های قانونی برای جلوگیری از استفاده از پایگاه های هوایی قدیمی برای اسکان مهاجران است.

شریل اوری، مدیر اسکان مهاجران در وزارت داخله کشور گفت: :«مردانی که به مرکز اسکان در ویدرسفیلد می‌رسند مورد آزمایش‌های بیومتریک و صحی قرار می‌گیرند.» وی افزود: «مهاجران در این مرکز اسکان مناسبی دارند.»

به گفته او این مرکز امکانات موجود مانند بخش ارزیابی صحی، اتاق های اقامت، سالن غذاخوری، میدان بسکتبال و یک سالن ورزشی را دارد. وی افزود که مهاجران تا ٩ ماه در این مرکز اسکان داده می‌شوند.

اما سازمان کییرفور کاله می‌گوید که به دنبال ارائه کمک های مستقیم به این مهاجران است زیرا شرایط این مرکز نامناسب است.

منبع: مهاجر نیوز

لینک کوتاه: https://mohajer.news/?p=5049
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین مطالب
آخرین دیدگاه ها
پر بازدیدترین ها
0
دیدگاه شما ارزشمند است، لطفا نظر دهید.x