جمعه 7 ثور 1403 برابر با Friday, 26 April , 2024
جستجو
Close this search box.
انهدام باند آدم ربایی و اخاذی از مهاجران

یک باند جعل گذرنامه در تهران منهدم شد

حسین معصوم زاده رئیس پلیس امنیت تهران اظهار داشت: یک باند جعل پاسپورت برای اتباع و مهاجرین خارجی در استان تهران شناسایی و منهدم شد. این باند در شهرستان های غربی این استان فعالیت داشته است.

رئیس پلیس تهران گفت: با دریافت خبری حاکی از این که باندی پاسپورت جعلی برای اتباع تهیه می کند ، این موضوع سریعا برای رسیدگی در دستور کار پلیس قرار داده شد.

معصوم زاده افزود : نیروی انتظامی با شناسایی متهمان ، دستور بازداشت این افراد از طرف مقامات قضائی صادر شد. نیروی های پلیس در 5 گروه عملیاتی و در اقدامی ضربتی توانستند 13 جعل کننده گذرنامه را در شهرستان های شهریار ، اسلامشهر ، البرز و تهران بازداشت نمایند.

سرهنگ معصوم زاده تصریح کرد: مأموران در بازرسی از مخفیگاه متهمان، تعداد زیادی جلد پاسپورت و گذرنامه جعلی و دفترچه جعلی کار اتباع خارجه کشف و جاعلان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

رئیس پلیس امنیت عمومی غرب استان تهران در پایان به شهروندان توصیه کرد برای انجام کارهای خود از مراحل قانونی اقدام کنند و به هیچ وجه به افراد ناشناس، کلاهبردار و جاعل مراجعه نکنند و در صورت اطلاع از این‌گونه موارد، موضوع را بلافاصله با شماره تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

لینک کوتاه: https://mohajer.news/?p=3067
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین مطالب
آخرین دیدگاه ها
پر بازدیدترین ها
0
دیدگاه شما ارزشمند است، لطفا نظر دهید.x