جمعه 7 ثور 1403 برابر با Friday, 26 April , 2024
جستجو
Close this search box.
تشکیل سازمان ملی مهاجرت

ساماندهی مهاجرین با لایحه تشکیل سازمان ملی مهاجرت

ابوترابی، عضو کمیسیون شوراهای مجلس: ساماندهی به اتباع خارجی در کشور ضروریست که باید هر چه زودتر شرایط و امکانات آن فراهم و انجام شود.
به گزارش خبرگزاری «مهاجر» به نقل از رنا: ابوالفضل ابوترابی عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به لایحه تشکیل سازمان ملی مهاجرت ، گفت: دولت و مجلس با لایحه تشکیل سازمان ملی مهاجرت به دنبال ساماندهی مهاجرین در قالب چارچوبی مشخص هستند.
وی افزود: با تشکیل سازمان ملی مهاجرت، مهاجرانی که در حال حاضر ساماندهی نشده‌اند و مشخصاتشان در مراکز مربوطه ثبت و اثر انگشت و چهره نگاری نشده‌اند و مشخص نیست که کجا کار می‌کنند، با تشکیل این سازمان سازماندهی و ساماندهی می‌شوند.
عضو کمیسیون شوراهای مجلس با بیان اینکه در حال حاضر حدود 5 میلیون مهاجر در کشور حضور دارند، گفت: با تشکیل این سازمان مشخصات فردی و خانوادگی این افراد ثبت و دارای یک کارت مشخص و یک شناسه ملی می‌شوند که بتوان از طریق این کارت بتوان آنها را شناسایی کرد.
ابوترابی با بیان اینکه تشکیل سازمان ملی مهاجرت که از سوی دولت کلید خورده اقدامی بسیار منطقی و درست است و مورد حمایت مجلس نیز است، گفت: تشکیل چنین سازمانی تجربه جهانی نیز دارد که بر اساس آن مهاجرین شناسایی می‌شوند و به آنها اقامت‌های یک ساله یا چند ساله داده می‌شود و اقدامی عاقلانه و مورد تایید همگان می‌باشد.

لینک کوتاه: https://mohajer.news/?p=1765
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین مطالب
آخرین دیدگاه ها
پر بازدیدترین ها
0
دیدگاه شما ارزشمند است، لطفا نظر دهید.x