جمعه 14 ثور 1403 برابر با Friday, 3 May , 2024
جستجو
Close this search box.
ارائه خدمات مشاوره به اتباع در خانه جوان تهران

به گزارش خبرگزاری مهاجر؛ مجتبی تاجیک از افتتاح اولین خانه جوان تهران خبر داده و در مورد انواع فعالیت هایی که در این مکان برای جوانان انجام می شود اظهار داشت: مشاوره ازدواج و مشاوره شغلی، فراهم نمودن محیطی برای بحث و تبادل نظر با مسئولان، آسان سازی فعالیت تشکل ها و نیز فراهم نمودن محلی برای اطلاع رسانی فعالیتهای معاونت جوانان از اصلی ترین کارکردهای این مکان محسوب می شود.

سرپرست اداره کل طرح‌های ملی و فراگیر جوانان وزارت ورزش و جوانان همچنین تأکید کرد که خدمات ارائه شده در خانه‌های جوان به شکل خیلی ارزان و حدودا ۶۰ درصد کمتر از سایر مراکز ارائه می‌شود و در عین حال برای اقشار مستضعف تخفیفات ویژه و بعضا خدمات «رایگان» ارائه می‌شود.

سرپرست اداره کل طرح‌های ملی و فراگیر جوانان وزارت ورزش و جوانان افزود: همچنین خدمات خانه جوان برای اتباع سایر کشورهای ساکن ایران که به شکل قانونی فعالیت می‌کنند نیز ارائه می‌شود و ما در این راستا محدودیتی نداریم.

خانه جوان استان تهران با حدود ۴۰۰ متر مربع در باشگاه ورزشی دیهیم در میدان تسلیحات تهران قرار دارد و خدماتی همچون خانه کتاب، مشاوره ازدواج، مشاوره استعدادیابی و اشتغال در آن ارائه می شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

لینک کوتاه: https://mohajer.news/?p=5328
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین مطالب
آخرین دیدگاه ها
پر بازدیدترین ها
0
دیدگاه شما ارزشمند است، لطفا نظر دهید.x