جمعه 31 حمل 1403 برابر با Friday, 19 April , 2024
جستجو
Close this search box.
تمدید مهلت ثبتنام سنجش

به گزارش خبرگزاری مهاجر؛ رییس آموزش‌و پرورش استثنایی استان قم در رابطه با مشکل احراز هویت نوآموزان اتباع خارجی گفت: در حال حاضر دسترسی به نوبت‌گیری اتباع با مشکلاتی از جمله احراز هویت مواجه شده که امیدواریم هر چه سریع‌تر این مشکلات رفع شود.

اصغر محمودی افزود: استان قم رتبه نهم را در بین استان‌های کشور به لحاظ نوبت‌گیری طرح سنجش دارد که اگر مشکل نوبت‌گیری اتباع نبود، بدون شک جزو سه استان برتر بودیم. تاکنون حدود ٢٢ هزار نوآموز بدو ورود به دبستان معادل ٧۵ درصد جامعه هدف در این استان مورد سنجش سلامت قرار گرفته‌اند.

وی افزود: درحال حاضر حدود ٩۴ درصد نوبت‌گیری سنجش بدو ورود انجام شده و از خانواده‌هایی که تاکنون برای سنجش سلامت فرزندانشان مراجعه نکرده‌اند، تقاضا داریم هر چه زودتر نسبت به نوبت‌گیری اقدام کنند. سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان، از ۱۰ بهمن‌ماه سال گذشته آغاز شده و تا ٣١ خردادماه امسال ادامه دارد.

وی با بیان این‌که تمام فرآیند ثبت‌نام و نوبت‌گیری الکترونیکی است، گفت: خانواده‌ها باید با خط تلفن همراهی که به نام خودشان است، وارد سامانه نوبت‌دهی سنجش سلامت نوآموزان به نشانی http://my.medu.ir شوند و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

لینک کوتاه: https://mohajer.news/?p=4669
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین مطالب
آخرین دیدگاه ها
پر بازدیدترین ها
0
دیدگاه شما ارزشمند است، لطفا نظر دهید.x