پنج‌شنبه 13 ثور 1403 برابر با Thursday, 2 May , 2024
جستجو
Close this search box.
اخراج اتباع غیرمجاز از تهران

استاندار تهران ایران گفت: تا زمانی که در کشور و استان تهران اتباع حضور دارند خدمت آن‌ها خواهیم بود؛ اما بخشی غیرمجاز‌ها هستند که به محض شناسایی رد مرز می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری مهاجر، علیرضا فخاری استاندار تهران  ایران گفت: تا زمانی که در کشور و استان تهران اتباع حضور دارند خدمت آن‌ها خواهیم بود؛ اما بخشی غیرمجاز‌ها هستند که به محض شناسایی رد مرز می‌شوند و میزان آن‌ها نسبت به اتباع مجاز آنقدری نیست که تاثیرگذار باشند.

وی در خصوص تعداد اتباع افغانستانی در استان تهران گفت: اتباع مهمانان موقت ما هستند و در سال‌های گذشته آن‌ها زندگی خوبی در کنار شهروندان ایرانی داشته و دارند. امروز نیز یک میلیون و ۶۹۰ هزار نفر اتباع مجاز در استان تهران ثبت‌نام و شناسایی شده‌اند که در بخش‌های مختلف اجتماعی و اقتصادی مشغول فعالیت هستند.

فخاری اضافه کرد: در برخی شهر‌ها با توجه به ویژگی شهر‌ها حضور اتباع در توسعه زیرساخت‌های اقتصادی موثر بوده و شاهد فعالیت آن‌ها هستیم. تا زمانی که در کشور و استان تهران اتباع حضور دارند خدمت آن‌ها خواهیم بود؛ اما بخشی غیرمجاز‌ها هستند که به محض شناسایی رد مرز می‌شوند و میزان آن‌ها نسبت به اتباع مجاز آنقدری نیست که تاثیرگذار باشند.وی تأکید کرد: بی‌تردید اتباع غیرمجاز جایی برای ماندن نخواهند داشت و رد مرز آن‌ها قاطع انجام خواهد شد.

لینک کوتاه: https://mohajer.news/?p=6748
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین مطالب
آخرین دیدگاه ها
پر بازدیدترین ها
0
دیدگاه شما ارزشمند است، لطفا نظر دهید.x