شنبه 8 ثور 1403 برابر با Saturday, 27 April , 2024
جستجو
Close this search box.
کمیساریا سهمیه اسکان مجدد کشورها را افزایش داد

دو روز تا اتمام اعتبار برگه های سرشماری/ اطلاعیه ای برای تمدید صادر نشده

تنها دو روز تا اتمام اعتبار برگه های سرشماری ویژه اتباع و مهاجرین خارجی ساکن در ایران باقی مانده اما فعلا اطلاعیه ای برای زمان و چگونگی تمدید آن صادر نشده است.

بر طبق اطلاعیه قبلی اداره اتباع خارجی وزارت کشور ایران، برگه های سرشماری با رنگهای سبز و سفید که تا 30 مهر ماه سال جاری اعتبار داشتند ، به طور سیستمی و بدون لزوم حضور فرد در ادارات ، تا 30 دی تمدید شد. اداره کل امور اتباع خارجی کشور ایران در این اطلاعیه توصیه کرده بود برای تمدید دوباره این برگه ها منتظر صدور اطلاعیه جدید باشند.

با اینکه کمتر از دو روز تا پایان اعتبار برگه های سرشماری باقی مانده است، هنوز اطلاعیه ای جهت تمدید اعتبار سیستمی و یا حضوری این برگه ها صادر نشده است و دارندگان برگه های سرشماری از این بابت نگران می باشند.

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور ایران نيز طی مصاحبه ای اعلام کرده بود: در آخرین جلسه کمیسیون ساماندهی اتباع که با حضور وزیر کشور برگزارشد، بنابراین شد اتباعی که شاغل هستند و شناسه کار را دریافت می کنند، آنها واجد شرایط حضور در کشور هستند و برای آنها کارت اقامت ویژه صادر می شود و یا همین برگه ها ( برگه های سرشماری ) تمدید می شود. مقدمات این کار انجام شده است و بزودی ابلاغ می گردد.

لینک کوتاه: https://mohajer.news/?p=3167
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین مطالب
آخرین دیدگاه ها
پر بازدیدترین ها
0
دیدگاه شما ارزشمند است، لطفا نظر دهید.x