پنج‌شنبه 20 ثور 1403 برابر با Thursday, 9 May , 2024
جستجو
Close this search box.
دیپورت مهاجرین از آلمان

به گزارش خبرگزاری مهاجر؛ بر اساس تازه ترین گزارش اداره مهاجرت سوئد، بیش از 13 هزار نفر از مهاجرانی که با درخواست های پناهندگی شان موافقت نشده است نامشان در لیست دیپورت پلیس سوئد قرار گرفته است. در این گزارش آمده که تقریبا 9 هزار نفر از این تعداد توسط پلیس تحت پیگرد قانونی هستند.

علاوه بر این تعداد، دسته دیگری نیز هستند که بر اثر تخطی از قانون و مرتکب شدن جرمی، اقامتشان را از دست داده اند و در بازداشت پلیس منتظر دیپورت هستند. تعداد این افراد به 400 تن می رسد.

در میان این گروه افراد بزهکاری وجود دارد که بواسطه ارتکاب جرایم سنگین از قبیل اقدام به قتل محکوم به اخراج شد اند اما بواسطه عدم وجود امکان عملی اخراج به کشورشان سال ها پس از اتمام دوره محکومیت خود در بازداشت بسر برده اند.

همچنین گروه دیگری که آمار دقیقی از آن ها در دست نیست خارجیانی هستند که هرگز درخواست اقامت به اداره مهاجرت تسلیم نکرده و به صورت غیر قانونی در کشور بسر می برند و گاه به گاه در جریان کنترل های پلیس شناسایی و بازداشت می شوند.

سوئد به نسبت جمعیت خود یکی از بیشترین تعداد مهاجر و متقاضی پناهندگی در اتحادیه اروپا را پذیرفته است. سیاستی که بواسطه مشکلات بوجود آمده به موجی از نارضایتی عمومی نسبت به پذیرش انبوه و کنترل نشده مهاجر دامن زده و به سخت گیری های بی سابقه در قوانین مهاجرتی این کشور منتهی شده است.

منبع: استکهلمیان

لینک کوتاه: https://mohajer.news/?p=4179
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین مطالب
آخرین دیدگاه ها
پر بازدیدترین ها
0
دیدگاه شما ارزشمند است، لطفا نظر دهید.x