چهارشنبه 5 ثور 1403 برابر با Wednesday, 24 April , 2024
جستجو
Close this search box.
برای آبرسانی به 14 میلیون افغان به میلیون ها دلار نیاز است

سازمان نجات کودکان در افغانستان: حضور زنان برای ارائه خدمات ضروری است

به گزارش خبرگزاری مهاجر به نقل از شهرآرا نیوز، در پی ممنوعیت کار زنان در ادارات افغانستان توسط طالبان، سازمان نجات کودکان در افغانستان و بسیاری از سازمان های امدادرسان بین المللی کارشان را در این کشور متوقف کردند.

رایت، مدیر سازمان نجات کودکان اظهار داشت: به دنبال ممنوعیت کار امدادرسانان زن از طرف وزارت اقتصاد طالبان، این سازمان فعالیت‌هایش را قطع کرده بود.

وی افزود: مجددا بخشی از فعالیت های این سازمان در بعضی نقاط افغانستان که برای بازگشتن زنان به کارهایشان ضمانت داده شده است، اجرا می شود.

مدیر سازمان نجات کودکان گفت: برای ارایه مصون و موثر خدمات، برگشت کارمندان زن این اداره ضروری است و سازمان نجات کودکان بدون آن‌ها به‌سادگی نمی‌تواند فعالیت کند.

به گفته رایت، زنان ۵۰ درصد نیروی کار سازمان نجات کودکان در افغانستان را تشکیل می‌دهند که حضور آن‌ها برای ارایه خدمات به زنان نیازمند بسیار مهم است.

براساس گفته‌های دیوید رایت، فعالیت‌های جدید سازمان نجات کودکان در افغانستان که درصد اندکی از فعالیت‌های کامل این اداره را تشکیل می‌دهد، در بخش‌های صحت، تغذیه و برخی از خدمات آموزشی خواهد بود.

این در حالی است که سازمان نجات کودکان از سال ۱۹۷۰ تا ماه دسامبر سال گذشته میلادی در افغانستان به‌گونه عادی فعالیت داشته است.

لینک کوتاه: https://mohajer.news/?p=3157
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین مطالب
آخرین دیدگاه ها
پر بازدیدترین ها
0
دیدگاه شما ارزشمند است، لطفا نظر دهید.x