یکشنبه 16 ثور 1403 برابر با Sunday, 5 May , 2024
جستجو
Close this search box.
تسریع روند صدور مجوز کار برای مهاجران آمریکا

به گزارش خبرگزاری مهاجر؛ فرماندار ایالت نیویورک به منظور جذب بیشتر پناهجویان خارجی به ایالتش، خواهان تسریع صدور مجوز کار برای پناهجویان شده و برای این کار از ریاست جمهوری ایالات متحده درخواست کمک کرده است.

کتی هوکول روز پنجشنبه گذشته اظهار داشت: طی نامه ای به ریاست جمهوری کشورش از وی خواسته تا صدور اجازه کار به پناهجویان را آسان نماید و نیز برای خدمت رسانی به صد هزار پناهجو که در سال پیش به این ایالت آمده اند، بودجه ی کافی اختصاص دهد.

وی اظهار کرد: واقعیت این است که ما تاکنون بدون دریافت حمایتی قابل توجه از واشنگتن این مساله را مدیریت کرده‌ایم. اما این یک موضوع ملی و یک مساله فدرال است. نیویورک مدتهای زیادی است که این بار را به دوش کشیده است.

هدف از این درخواست سرعت بخشیدن به صدور مجوز کار برای مهاجران است تا آنها بتوانند درآمد کسب کرده و به کمک‌های دولتی نیاز نداشته باشند.

نیویورک ۱.۵ میلیارد دلار را به حل مساله مهاجران اختصاص داده است. اما هوکول از بایدن نیز خواست تا کمک‌های مالی به این ایالت بدهد. وی پیش‌بینی کرد که این ایالت سال آینده برای مدیریت بحران مهاجران به ۴.۵ میلیارد دلار بودجه نیاز داشته باشد.

پیشتر دموکرات‌های نیویورک، فرمانداران جمهوریخواه ایالت‌های جنوبی را مقصر ورود مهاجران به آمریکا معرفی و تلاش کرده بودند تا آن را مساله‌ای ملی قلمداد کرده و دولت فدرال را به حل آن ترغیب کنند.

منبع: تابناک

لینک کوتاه: https://mohajer.news/?p=5424
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین مطالب
آخرین دیدگاه ها
پر بازدیدترین ها
0
دیدگاه شما ارزشمند است، لطفا نظر دهید.x