شنبه 8 ثور 1403 برابر با Saturday, 27 April , 2024
جستجو
Close this search box.
کلبه کاغذی/ بازی بچه ها

کتابخانه کوچک «کلبه کاغذی» در روستای جمکران قم روز جمعه دهم آذرماه 1402 میزبان «جمال الدین اکرمی» و دیگر نام‌های کوچک و بزرگ حوزه ادبیات کودک و نوجوان بود، که آمده بودند تا شادمانی را به دل‌های کوچک کودکان و نوجوانان این روستا هدیه کنند.

«جمال الدین اکرمی»، نویسنده سرشناس کودک و نوجوان ایران، که قصه‌هایش به کتاب‌های کودکان کشورهای مختلف دنیا از جمله: فرانسه، آلمان، ایتالیا، اسپانیا، ترکیه، کانادا، تایوان و کره جنوبی راه پیدا کرده و منتشر شده است مهمان ویژه این رخداد ادبی بود. خالق قصه «مرغ مهاجر» برای بچه‌های «کلبه کاغذی» قصه گفت، نمایش خلاق اجرا کرد و با شرکت‌دادن آنها در بازی‌های شاد و گروهی لحظاتی خاطره‌انگیز خلق کرد. «اکرم الف‌خانی» و «محبوبه عطاءاللهی» از کارشناسان کانون پرورش فکری هم هرکدام یکی از قصه‌های «جمال الدین اکرمی» را برای بچه‌ها قصه‌گویی و اجرا کردند.

این برنامه که با استقبال بسیار خوب کودکان و نوجوانان عضو «کلبه کاغذی» روبه‌رو شد، حضور فعال و حمایتگر دیگر نویسندگان و کنشگران ادبیات کودک و نوجوان را نیز همراه داشت. «زهرا عبدی»، نویسنده کودک و مدیر کتابخانه کلبه کاغذی، «مرتضی شاهترابی»، نویسنده و کنشگر فرهنگی مهاجر، «معصومه میرابوطالبی»، نویسنده کودک و نوجوان، «فرشته اثنی عشری»، نویسنده، «حمید اثنی عشری»، کنشگر فرهنگی، «مهرنوش نادری»، کنشگر فرهنگی، «فاطمه راشدی بامیکان»، مدیر فرهنگخانه جوان افغانستان، و «فاطمه علی‌مددی سروا»، دبیر انجمن ادبیات کودک و نوجوان افغانستان، از جمله کسانی بودند که در این کارگاه همراه شدند و نیز در کارگاه پایانی این رخداد ادبی که با تدریس «جمال الدین اکرمی» برگزار شد شرکت کردند.

 

عکاس: زهرا ایرانی

لینک کوتاه: https://mohajer.news/?p=6183
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین مطالب
آخرین دیدگاه ها
پر بازدیدترین ها
0
دیدگاه شما ارزشمند است، لطفا نظر دهید.x