چهارشنبه 12 ثور 1403 برابر با Wednesday, 1 May , 2024
جستجو
Close this search box.
مهاجران در ایران

به گزارش خبرگزاری مهاجر؛ مدیر کل اتباع خارجی استان البرز در رابطه با طرح صدور کارت شناسایی هوشمند اتباع خارجی گفت: کلیه اتباع و مهاجرین خارجی که دارنده کارت آمایش، برگه سرشماری و یا پاسپورت هستند جزو مشمولین این طرح محسوب می شوند و بر طبق جدول زمانی مشخص که متعاقبا اعلام خواهد شد، نام نویسی می شوند.

دهقان شیری بیان کرد: در مرحله اول اجرای این طرح اتباع دارای کارت آمایش و هویت مدنظر قرار می گیرند که بجای کارت‌های آمایش و هویت برای اتباع مشمول طرح، کارت هوشمند صادر می‌شود.

مدیرکل اموراتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز گفت: پس از ابلاغ دستورالعمل ازسوی سازمان ملی مهاجرت فرآیند و سایت مربوطه جهت مراجعه و ثبت نام اتباع خارجی متعاقباً اعلام می‌شود. وی گفت: در ادامه طرح افراد دارای کارت‌های سرشماری و گذرنامه مشمول اجرای طرح خواهند شد.

دهقان شیری افزود: افراد متقاضی وارد سامانه مذکور شده با کد یکتایی که قبلاً گرفته بودند تمام مشخصات خود را کنترل می‌کنند و اگر درست باشد مرحله به مرحله ثبت می‌کنند.

وی بیان کرد: درقالب اجرای این طرح علاوه بر حل مشکل بانکی و یکسان سازی کارت شناسایی اتباع یک سیم کارت تلفن داده می‌شود که خدمات بعدی فقط از طریق این سیم کارت خواهد بود.

مدیرکل اموراتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز گفت: تمام خدمات از قبیل آموزش و حتی گواهینامه از طریق کارت شناسایی هوشمند یکسان از این پس به اتباع ارایه می‌شود.

منبع: ایرنا

لینک کوتاه: https://mohajer.news/?p=4746
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email
3 4 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین مطالب
آخرین دیدگاه ها
پر بازدیدترین ها
0
دیدگاه شما ارزشمند است، لطفا نظر دهید.x