جمعه 10 حمل 1403 برابر با Thursday, 28 March , 2024
جستجو
Close this search box.
اعضای اتحادیه اروپا برای اعمال سیاست سختگیرانه پناهندگی موافقت کردند

سران اتحادیه اروپا برای اعمال سیاست های سختگیرانه پناهندگی به اتفاق نظر رسیدند

به گزارش خبرگزاری مهاجر به نقل از دویچه وله , اتحادیه اروپا در پی تشدید سیاستهای سختگیرانه پناهندگی خود است. در نشست اخیر اعضای اتحادیه اروپا در بروکسل ، نمایندگان در مورد اعمال سختگیری ها برای جلوگیری از ورود مهاجرین به اتفاق نظر رسیدند.

بر اساس بیانیه این اتحادیه ، قرار بر این شد که از مهاجرت های غیر قانونی و قاچاق انسان در کشورهای اتحادیه جلوگیری به عمل آید ، از مرزهای خارجی حفاظت بیشتری صورت گیرد و اخراج افرادی که پناهندگی شان پذیرفته نشده است ، سرعت گیرد.

در بیانیه این نشست که از پنج‌شنبه ۹ فوریه (۲۰ بهمن) تا نخستین ساعات بامداد جمعه ادامه داشت در مورد تأمین مالی حصارکشی در مرزهای خارجی اتحادیه اروپا صحبتی به میان نیامد اما قرار شد بودجه‌ای برای زیرساخت‌های مرزهای خارجی در نظر گرفته شود. به‌ویژه اتریش و یونان از این طرح حمایت کردند.

کشورهای عضو اتحادیه اروپا دو پروژه در مورد مرزهای خارجی را تصویب کرده‌اند. به گفته اورزولا فون درلاین، رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا یکی از این پروژ‌ه‌ها مربوط به مرز میان بلغارستان و ترکیه می‌شود که قرار است با استقرار خودروها، دوربین‌ها، برج‌های نگهبانی و جاده‌سازی حفاظت از آن تقویت شود.

پروژه دوم شامل ثبت نام مهاجران و پناهجویان، سریع‌تر شدن روند پناهجویی و بازگرداندن پناهجویان از مرزهای خارجی است. کشورهای مبدأ نیز باید تحت فشار قرار گیرند تا پناهجویان دیپورت‌شده را بپذیرند.

لینک کوتاه: https://mohajer.news/?p=3378
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین مطالب
آخرین دیدگاه ها
پر بازدیدترین ها
0
دیدگاه شما ارزشمند است، لطفا نظر دهید.x