شنبه 8 ثور 1403 برابر با Saturday, 27 April , 2024
جستجو
Close this search box.
انتقال کارکنان محلی به آلمان

درخواست پروازول از دولت آلمان برای تسریع در تخلیه افغان های در معرض خطر

پروازول ، سازمان حمایت کننده پناهندگان، از دولت آلمان درخواست کرد تا روند تخلیه شهروندان افغانستانی که در معرض خطر قرار دارند را سرعت ببخشد.

پروازول اظهار داشت: باید برنامه پذیرش افغان های در معرض خطر تسریع و بهبود یابد. این سازمان به وحشیانه ترین رفتارهای نقض حقوق بشری طالبان در رابطه با شهروندان افغان اشاره کرده است.

«پرو ازول» به مناسبت دهم دسامبر، روز بین المللی حقوق بشر، تصریح کرد که برعکس اعلام طالبان بعد از رسیدن دوباره به قدرت در ماه اگوست سال ۲۰۲۱، این گروه «به شرایط قرون وسطایی» عقب گرد می کند.

این سازمان افزود که طالبان حقوق بنیادی زنان را تقریباً در همه بخش های زندگی سلب کرده و شلاق زدن و اعدام در ملاء عام را نیز شروع کرده اند.

«پرو ازول» تأکید کرده است که با توجه به چنین اعمالی، نباید حمایت از قربانیان «فقط در سطح حرف زدن باقی بماند» و حکومت آلمان باید «همه تلاش ها را به خرج دهد تا انسان هایی را که به دلیل فعالیت های شان در راستای ارزش های غربی قویاً در معرض خطر قرار دارند، بپذیرد.»

این سازمان تأکید کرده است که برنامه پذیرش آلمان فدرال برای کسانی که در گذشته با کشورهای غربی همکاری داشته اند، ناکافی است.

لینک کوتاه: https://mohajer.news/?p=2757
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین مطالب
آخرین دیدگاه ها
پر بازدیدترین ها
0
دیدگاه شما ارزشمند است، لطفا نظر دهید.x