جمعه 7 ثور 1403 برابر با Friday, 26 April , 2024
جستجو
Close this search box.
بازگرداندن مهاجران توسط یونان

جلوگیری یونان از ورود 150 هزار پناهنده به خاک این کشور

از شروع سال جاری میلادی تا بحال، وزارت مهاجرت یونان ؛ از ورود بیش از ۱۵۰ هزار پناهنده بدون مدرک، به این کشور جلوگیری کرده است.
رسانه‌ها روز یک‌شنبه، ۴ سپتامبر، به نقل از نوتیس میتاراکیس، وزیر امور مهاجرت یونان، گزارش داده‌اند که تنها در ماه آگست، از ورود ۵۰ هزار پناه‌جو که تلاش داشتند به‌گونه غیرقانونی وارد خاک یونان شوند، جلوگیری شده است.
او گفته است: «از آغاز سال جاری به این‌سو، از ورود ۱۵۰ هزار و ۱۰۲ مهاجر غیرقانونی جلوگیری شده و تنها در ماه آگست، ۵۰ هزار مهاجر برگشت داده شده است.»

حکومت محافظه‌کار یونان که از ۲۰۱۹ به این‌سو روی کار است، محافظت از مرزها را یکی از اولویت‌هایش تعریف کرده است.
حکومت یونان در ماه گذشته اعلام کرد که برای جلوگیری از ورود مهاجران غیرقانونی، دیوار ۴۰ کیلومتری در امتداد مرز با ترکیه، نزدیک دریای ایوروس را به ۸۰ کیلومتر توسعه می‌دهد.
همچنان حکومت یونان در نظر دارد که دور بین های حرارتی را در منطقه مرزی نصب کند و افزون بر آن، ۲۵۰ نیرو را برای پیشبرد ماموریت مرزی استخدام کند.
گفتنی است که پناه‌جویان از کشورهای افریقایی و خاورمیانه تلاش می‌کنند با عبور از یونان به سایر کشورهای اروپایی و آینده بهتر برسند.
قابل یادآوری است که همه‌روزه هزاران پناه‌جو و مهاجر با عبور از رودخانه‌ها و گذرگاه‌های خطرناک از ترکیه و کشورهای همسایه، وارد یونان می‌شوند. بیشتر بخوانید

لینک کوتاه: https://mohajer.news/?p=1638
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین مطالب
آخرین دیدگاه ها
پر بازدیدترین ها
0
دیدگاه شما ارزشمند است، لطفا نظر دهید.x