سه‌شنبه 11 ثور 1403 برابر با Monday, 29 April , 2024
جستجو
Close this search box.
سازمان مهاجرین و طرح ساماندهی

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران از صدور کارت هوشمند مهاجرین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهاجر به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران مراسم محفل انس با قرآن کریم و تجلیل از خانواده شهدای فاطمیون و قاریان قرآن با حضور سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران، مسئولین شهرستان پیشوا و خانواده های معظم شهدا در دارالقران حرم مطهر امامزاده جعفرابن موسی الکاظم به همت جمعی از مهاجرین و همکاری اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران و مسئولین تبلیغات اسلامی شهرستان و شورای هماهنگی مراسمات مذهبی و قرآنی مهاجرین پیشوا برگزار گردید.

احسان حیدری در این مراسم گفت: اینجانب ضمن محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق و شهادت سرلشکر شهید زاهدی و سرلشکر حاج رحیمیان با خانواده‌های عزادار این فاجعه همدردی نموده و ضمن عرض تسلیت و تبریک به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، ملت رشید ایران، همرزمان و رزمندگان جبهه مقاومت و خانواده‌های شهدای کنسولگری ایران در دمشق، برای ارواح مطهر این شهیدان گرانقدر رضوان الهی و علو درجات و برای بازماندگان آن عزیزان، صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نمایم.

خدمات دهی به مهاجرین مجاز در ایران

«احسان حیدری» مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران در محفل انس با قرآن کریم و تجلیل از خانواده مدافع حرم «مهدی خوش آمدی» با اشاره به تشکیل سازمان ملی  مهاجرت بیان کرد: هدف از تشکیل سازمان، خدمات دهی مناسب به مهاجرین مجاز در کشور جمهوری اسلامی ایران است. مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران گفت: مهاجرین به دو دسته مجاز و غیرمجاز تقسیم می‌شوند.

وی ادامه داد: تکلیف مهاجرین غیرمجاز مشخص شده است و اگر به صورت غیر مجاز به کشور وارد شوند دولت جمهوری اسلامی هیچگونه خدمات رفاهی برای این دسته قرار نداده و باید از کشور خارج شوند.

حیدری تصریح کرد: مهاجرانی که فاقد مدرک هستند بدون تعارف باید به کشور خودشان بازگردند.

صدور کارت هوشمند برای اتباع مجاز

حیدری با اشاره به تشکیل سازمان ملی مهاجرت و خدمات مختلفی که در حال ارائه است، اظهار کرد: در حال حاضر مدارک گوناگونی همچون برگه سرشماری، کارت آمایش و… برای مهاجرین وجود دارد که با صدور کارت هوشمند توسط سازمان ملی مهاجرت در صدد همسان سازی مدارک هستیم.

هشدار سوء استفاده از دستورالعمل های سازمان ملی مهاجرت

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران از دستور العمل‌های سازمان ملی مهاجرت خبر داد و از مهاجرین خواست تا مطابق قوانین و دستورالعمل های سازمان ملی مهاجرت عمل نموده و اخبار مربوطه را از سایت ها و کانال های موثق پیگیری نمایند و گرفتار سودجویی اشخاص نشوند.

لینک کوتاه: https://mohajer.news/?p=6901
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین مطالب
آخرین دیدگاه ها
پر بازدیدترین ها
0
دیدگاه شما ارزشمند است، لطفا نظر دهید.x