جمعه 7 ثور 1403 برابر با Thursday, 25 April , 2024
جستجو
Close this search box.
دیپورت مهاجران افغان از آلمان

مقام ارشد آلمان: دولت باید عملیات گسترده دیپورت مهاجران را در دستور کار قرار دهد

یکی از مقامات کشور آلمان ، از دولت این کشور درخواست کرده تا با در نظر گرفتن افزایش تعداد پناهجویان ، برای دیپورت آنان به صورت هرچه سریع تر عمل کنند.

نخست وزیر ایالتی هسن، از دولت آلمان درخواست کرد که ، عملیات گسترده و سریع دیپورت مهاجران را بزودی در دستور کار قرار دهد. وی می گوید : این درخواست را بخاطر افزایش شدید تعداد پناهجویان ارائه داده است.

بوریس راین ضمن انتقاد از افزایش ورود مهاجران به آلمان ، اظهار داشت: «ما برای دیپورت گسترده و موفق پناهندگان به برنامه ی ویژه ای نیازمندیم. وی افزود: در سال گذشته میلادی بالغ بر ۸۵ هزار نفر از مرزهای آلمان به طور غیرقانونی وارد شدند که 60 هزار نفرشان از مسیر پولند ، اتریش ، چک و سوئیس وارد آلمان شده بودند.،

او تاکید کرد که کلید حل این مشکل نزد وزارت داخله فدرال آلمان است. به گفته راین، این وزارت باید “برنامه پس فرستادن را عملی کند و مرزها را مصون سازد.”

از دید بوریس راین، برنامه احزاب حاکم برای ساده سازی اعطای شهروندی آلمان می‌تواند “در یک وضعیت از قبل متشنج، انگیزه کاذب را ایجاد کند و ممکن وضعیت بدتر شود.”

راین در پاسخ به این سوال که آیا نیازمندی به برگزاری یک نشست در سطح بالا برای گفتگو روی مسایل پناهندگی دانسته می‌شود یا خیر گفت: «عاقلانه است که صدراعظم، موضوع مهاجرت کنترول نشده را در اولویت خود قرار دهد و به موقع با ایالت های آلمان و مقام‌های محلی در مورد چگونگی ادامه آن، صحبت کند.»

به گفته بوریس راین، نخست وزیر ایالت هسن آلمان، این اقدام می‌تواند بر امنیت مرزها، اقدامات در کشورهای مبدا و همچنین برخورد با وضعیت در محل تأثیر بگذارد.

لینک کوتاه: https://mohajer.news/?p=3176
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین مطالب
آخرین دیدگاه ها
پر بازدیدترین ها
0
دیدگاه شما ارزشمند است، لطفا نظر دهید.x