جمعه 7 ثور 1403 برابر با Friday, 26 April , 2024
جستجو
Close this search box.
آلمان در سال 2022 تعداد 12 هزار پناهجو را دیپورت کرده است

در سال 2022 تعداد 12 هزار پناهجو در آلمان دیپورت شده اند

نهادهای دولتی آلمان اعلام کردند: در سال ۲۰۲۲ تعداد ۱۲ هزار پناهجو را از کشور دیپورت کرده اند. از بین این افراد بالغ بر 2هزار و 500 تن به کشورهای آسیایی و آفریقایی بازگردانده شدند.

پلیس آلمان اظهار داشت: از آغاز ماه ژانویه تا پایان نوامبر سال ۲۰۲۲ حدودا 12هزار پناهجو از این کشور به کشورهایشان بازگردانده شده اند.

۲۵۳۵ نفر از این افراد به کشورهای آسیایی و آفریقایی، ۴۳۲۶ پناهجو به کشورهای اتحادیه اروپا و بقیه به کشورهای اروپایی مثل گرجستان و آلبانی فرستاده شدند.

ایتالیا، مقررات مرکزی سیستم پناهندگی در اتحادیه اروپا را به حالت تعلیق درآورده است. این مقررات پیش بینی می کند، پناهجویانی که بدون اجازه سفر به کشورهای دیگر اتحادیه اروپا سفر می کنند، باید به کشور مسئول بازگردانده شوند.

حکومت ایتالیا در یک نامه که در پنجم ماه دسامبر به سایر کشورهای عضو اتحادیه اروپا فرستاده شده، نوشته است: «نظر به دلایل ناگهانی که ناشی از کمبود ظرفیت پذیرش می شود، انتقال به ایتالیا از فردا برای مدت محدود لغو می شود.»

شرکت هواپیمایی آلمانی لوفتهانزا، که اغلب انتقال مهاجران دوبلینی به وسیله آن صورت می گیرد، در ۱۳ دسامبر سال روان در پیامی به مقام های مسئول آلمانی نوشت: «تا اطلاع بعدی، ایتالیا دیگر مهاجران دوبلین را نخواهد پذیرفت. لوفتهانزا پرواز “مهاجران دوبلینی” به ایتالیا را تا ماه ۳۱ ماه مارچ سال ۲۰۲۳ به حالت تعلیق در می آورد.»

لینک کوتاه: https://mohajer.news/?p=2896
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین مطالب
آخرین دیدگاه ها
پر بازدیدترین ها
0
دیدگاه شما ارزشمند است، لطفا نظر دهید.x