چهارشنبه 5 ثور 1403 برابر با Wednesday, 24 April , 2024
جستجو
Close this search box.
دیپورت مهاجران افغان از آلمان

در سال گذشته میلادی دو سوم از دیپورت ها در آلمان ناموفق بوده است

 

به گزارش خبرگزاری مهاجر به نقل از دویچه وله؛ نزدیک به دو سوم از مهاجرانی که مشمول قانون اخراج می شوند از این کشور اخراج نشدند. بر طبق گزارشات دولت آلمان در سال پیش حدود 13 هزار تن اخراج شده اند و بیش از 23 هزار نفر دیگر هنوز در آلمان حضور دارند. خبرگزاری آلمان دلیل عدم اخراج پناهجویان را لغو پروازها یا غیبت افراد اخراجی در روز بازگشت عنوان کرده است.

الکساندر تروم، سخنگوی سیاست داخلی احزاب اتحادی سوسیال مسیحی و دموکرات مسیحی در پارلمان، به این روزنامه گفت: «آلمان در بدترین بحران مهاجرت از سال ۲۰۱۶ قرار دارد. سیاست “بازگشت موفق” باید در اولویت حکومت های فدرال و ایالتی باشد.»

تروم ائتلاف حاکم در آلمان را متهم کرد که سیاست خود در قبال “بازگرداندن (مهاجران غیر قانونی)” را اجرایی نکرده است. او به توافقنامه ائتلاف بین سوسیال دموکرات ها، سبزها و دوموکرات های آزاد اشاره کرد و افزود: «هر کسی که به ما پناه می آورد، پناهندگی دریافت نمی کند. ما در حال راه اندازی یک “اقدام عملی برای بازگرداندن (مهاجران رد شده)” هستیم تا اخراج ها را به طور مداوم اجرا کنیم، به ویژه اخراج جنایتکاران و کسانی که خطرناک هستند.»

به تاریخ ۳۱ دسامبر ۲۰۲۲، بر اساس اداره ثبت اتباع خارجی، در مجموع ۳۰۴ هزار و ۳۰۸ نفر در آلمان به طور قانونی موظف به خروج از کشور بودند که از این تعداد ۲۴۸ هزار ۱۴۵ نفر حق اقامت تحملی یا “دولدونگ” دارند.

لینک کوتاه: https://mohajer.news/?p=3742
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین مطالب
آخرین دیدگاه ها
پر بازدیدترین ها
0
دیدگاه شما ارزشمند است، لطفا نظر دهید.x