پنج‌شنبه 6 ثور 1403 برابر با Thursday, 25 April , 2024
جستجو
Close this search box.
محدودیت یکجا شدن خانواده مهاجران در هلند

محدودیت در یکجا شدن خانواده مهاجران در هلند ادامه خواهد یافت

دولت هلند قصد دارد محدودیت در یکجا شدن خانواده مهاجران را ادامه دهد. این در حالی است که دادگاهی در آلمان این مسئله را غیر قانونی اعلام کرده است.

روزنامه «فولکسکرانت» نوشت: دولت هلند در نظر دارد محدودیت فعلی در یکجا شدن خانواده ی مهاجران را ادامه دهد.بر طبق این  قاعده ، فقط زمانی که مهاجران بتوانند خانه ای ثابت کرایه کنند، می توانند درخواست الحاق خانواده شان را بدهند.

برای مهاجران پذیرش شده که در اردوگاه ها به سر می برند ،بعد از گذشت ۱۵ ماه از قبولی شان،این محدودیت برداشته می شود و بعد از آن، می توانند درخواست یکجا شدن خانواده شان را به دولت تحویل دهند.

دلیل این محدودیت که در تابستان امسال وضع شد، مشکلات در اِسکان مهاجران می باشد.

این در حالی است که محکمه ای در شهر هارلم آلمان روز دوشنبه این قاعده حکومت را غیرقانونی اعلام کرد. محکمه پس از بررسی شکایت یک پناهجوی پذیرفته شده سوریایی گفت که این محدودیت نقض قانون اتباع خارجی است و خانواده این مهاجر باید بدون تاخیر اجازه ورود به هالند دریافت کند.

در تابستان سال جاری زمانی که این محدودیت وضع شد، کارشناسان به این نظر بودند که این تصمیم حکومت نقض کننده قانون اروپا است.

دبیر دولتی مسئول امور پناهندگی و مهاجرت در هلند گفت که این حکم دادگاه در مورد یک قضیه انفرادی صدق می کند. او افزود که یک بررسی نهایی حقوقی باید اعتبار این قاعده را واضح سازد که چنین کاری ممکن است طول بکشد.

سازمان مرکزی مهاجرت در هلند بعد از اعلام حفظ این محدودیت توسط حکومت، ده ها مورد شکایات حقوقی مهاجران قبول شده را ثبت کرده است که می خواهند خانواده شان را به هلند بیاورند.

هلند با مشکل کمبود مسکن برای پناهجویان مواجه است و به این دلیل در تابستان امسال صدها متقاضی پناهندگی در برابر اقامتگاه اولیه در منطقه تر آپل در نزدیکی مرز آلمان در فضای آزاد می خوابیدند. هلند به این دلیل با انتقادها مواجه شد.

لینک کوتاه: https://mohajer.news/?p=2720
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین مطالب
آخرین دیدگاه ها
پر بازدیدترین ها
0
دیدگاه شما ارزشمند است، لطفا نظر دهید.x