جمعه 7 ثور 1403 برابر با Friday, 26 April , 2024
جستجو
Close this search box.
نشست ریلایف اینترنشنال و اداره اتباع گلستان

نشست کارشناسان ریلایف اینترنشنال با مدیر اتباع استان گلستان

به گزارش خبر گزاری «مهاجر» به نقل از رنا ، نشست کارشناسان ریلایف اینترنشنال با مدیر اتباع استان گلستان برگزار شد. در این جلسه ی مشترک که با حضور نماینده اداره کل آموزش و پرورش و معاونت بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی، در اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری گلستان برپا شد، درباره نیازهای پناهجویان در زمینه آموزش و درمان ایشان گفتگو شد .

اسلانی ، مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان گلستان در این جلسه با بیان توضیحاتی در مورد شرایط معیشت، آموزش، بهداشت و درمان پناهجویان در این استان اظهار داشت: تمامی تلاش ما این است تا با جذب کمک های بین المللی بتوانیم در راستای بهبود و ارتقاء سلامت جامعه پناهندگان گامی روبه جلو برداریم.

اسلانی گفت: با توجه به اینکه ریشه بسیاری از آسیبهای اجتماعی فقر فرهنگی و آموزش میباشد ، با کمک سازمان آموزش و پرورش کودکان لازم التعلیم بازمانده از تحصیل شناسایی و جهت ادامه آموزش به صورت رایگان ثبت نام و بازآموزی می شوند.

تیم کارشناسی ریلایف اینتر نشنال نیز ضمن تقدیر و تشکر از کمکهای دولت ایران و توجهات اداره کل اتباع و همه ادارات خدمت رسان در استان گلستان به پناهندگان اظهار امیدواری کرد تا با ارائه گزارش و بازخورد جلسات برگزار شده، پروژه های موفقی در سال میلادی آینده در حوزه آموزش، بهداشت و درمان در استان گلستان اجرا گردد .

لینک کوتاه: https://mohajer.news/?p=2076
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین مطالب
آخرین دیدگاه ها
پر بازدیدترین ها
0
دیدگاه شما ارزشمند است، لطفا نظر دهید.x