پنج‌شنبه 20 ثور 1403 برابر با Thursday, 9 May , 2024
جستجو
Close this search box.
کارت هوشمند اتباع

مدیرکل امور اتباع استان خراسان رضوی از آغاز توزیع کارت‌های هوشمند مهاجران در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهاجر،‌ حسین شرافتی راد، مدیرکل دفتر امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی، اعلام کرد که از روز شنبه ۴ آبان، مرحله اول توزیع کارت‌های هوشمند برای ۱۳۰ هزار تن در این استان آغاز شده است.

وی گفت:«صدور کارت هوشمند برای مهاجران یکی از اقدامات جمهوری اسلامی ایران برای تسهیل خدمت رسانی به پناهندگان و مهاجران است.»

شرافتی ادامه داد:« پس از راه اندازی سازمان ملی مهاجرت، خدمات ایران هدفمند خواهد شد و آنچه شایسته مهاجرین و پناهندگان است انجام می‌شود.»

وی گفت: در حال حاضر و در مرحله اول، ۱۳۰ هزار کارت هوشمند صادر شده که برای دارندگان کارت‌های آمایش است. کارت‌های هوشمند صادر شده، هم کارت شناسایی، هم خدمات بانکی و هم خدمات تلفن همراه است.»

مدیرکل امور اتباع خراسان رضوی از مهاجرین و پناهندگان خواست به دفاتر مراجعه نکنند و منتظر باشند تا از دفاتر با آنها تماس گرفته و روز حضورشان به آنها اعلام شود.

شرافتی راد درباره کارت‌های کار مهاجران نیز گفت مشکل در صدور و تمدید این کارت‌ها یک مشکل نرم افزاری بین وزارت کار و اداره کار بود که برطرف شده و کار تمدید این کارت ها نیز آغاز شده است.

این درحالی است که پیش از این سازمان ملی مهاجرت اعلام کرده بود که توزیع کارت هوشمند برای اتباع و مهاجران خارجی مقیم ایران از شنبه ۲۰ آبان در تماس تلفنی از طرف دفاتر کفالت، برای مشمولان آغاز شده است.

لینک کوتاه: https://mohajer.news/?p=6115
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین مطالب
آخرین دیدگاه ها
پر بازدیدترین ها
0
دیدگاه شما ارزشمند است، لطفا نظر دهید.x