پنج‌شنبه 13 ثور 1403 برابر با Thursday, 2 May , 2024
جستجو
Close this search box.
مراسم گرامیداشت شهدای کرمان

مدیرکل اتباع و مهاجران استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه مهاجران افغانستانی شایسته خدمات عادلانه هستند گفت: پیام شهدای حادثه کرمان به دشمن این بود که ما سنگر را خالی نمی‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهاجر، حسین شرافتی، مدیرکل اتباع و مهاجران استانداری خراسان رضوی در مراسم گرامیداشت شهدای مهاجر افغانستانی در حمله تروریستی گلزار شهدای کرمان که بعد از ظهر امروز جمعه با حضور مسئولان اداره اتباع استان، چهره‌های فرهنگی مهاجران و جمعی از مهاجران افغانستانی مقیم مشهد در حسینیه هراتی‌های برگزار شد، اظهارداشت: امروز در هشت استان کشور به صورت همزمان مراسم گرامی داشت از شهدای افغانستانی حادثه تروریستی کرمان برگزار شد و مهاجران افغانستانی همیشه در صحنه بودند.

او در ادامه گفت: دشمن به اندازه‌ای که از حاج قاسم می‌ترسید، امروز از رهروان ایشان در وحشت است. دلیل اقدامات تروریستی اخیر دشمن در کرمان ترس از حاج قاسم و مکتب او است.

وی در ادامه گفت: حاج قاسم فرهنگ مبارزه با دشمنان را توسعه داد. صد روز است که رژیم کودک کش صهیونیست در غزه جنایت می‌کند. آن‌ها فکر می‌کردند که در غزه مسلط می‌شوند. آن‌ها به دنبال به آتش کشیدن بودند، ولی خودشان آتش گرفتند. دشمن دوسال قبل برای به آتش کشیدن ایران تلاش کرد، ولی خودشان در همان آتش در حال سوختن هستند.

شرافتی تصریح کرد: دشمن در افغانستان ایران هراسی را دنبال می‌کند و در ایران افغانستان هراسی را. ولی شهدای مظلوم شیعه و سنی افغانستانی در حادثه کرمان پیام مهمی به دشمنان مخابره کردند. پیام شهدا به دشمن این بود که ما سنگر را خالی نمی‌کنیم. جبهه‌ای که حاج قاسم ایجاد کرده است کلک دشمن را خواهد کند.

مدیرکل اتباع استان خاطرنشان کرد: دشمن باید بداند که راه به جایی نخواهد برد و هیچ سدی در برابر حرکت آگاهانه مردم ایجاد نخواهد کرد، خودشان هم این را می‌دانند.

او افزود: عشق و علاقه مردم افغانستان، مهاجران عزیز و حمایت نظام جمهوری اسلامی ایران در چهاردهه گذشته از افغانستان و مردم این کشور همچنان ادامه خواهد داشت.

شرافتی تاکید کرد: مردم مهاجر افغانستان که چهاردهه است با ما زندگی می‌کنند شایسته خدمات عادلانه هستند. باید به آن‌ها خدمت شود.

او گفت: مهاجران افغانستانی در مشهد مقدس در کنار حرم مطهر رضوی ۳۸۰ هیئت مذهبی، موسسه خیریه، علمای بزرگ و چهره‌های ارزشمند دارند. رزمندگانی که در هشت سال دفاع مقدس و دفاع از حرم بودند و همیشه در هنگام تهدیدات از ایران دفاع کرده‌اند.

لینک کوتاه: https://mohajer.news/?p=6610
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین مطالب
آخرین دیدگاه ها
پر بازدیدترین ها
0
دیدگاه شما ارزشمند است، لطفا نظر دهید.x