پنج‌شنبه 13 ثور 1403 برابر با Wednesday, 1 May , 2024
جستجو
Close this search box.
مراسم گرامیداشت شهدای افغانستانی کرمان

مراسم گرامیداشت شهدای مهاجر افغانستانی در حمله تروریستی گلزار شهدای کرمان بعد از ظهر امروز با حضور مسئولان اداره اتباع و مهاجران استان، چهره‌های فرهنگی مهاجران و جمعی از مهاجران افغانستانی مقیم مشهد در حسینیه هراتی‌های برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهاجر، در این مراسم که روز جمعه در محل حسینیه هراتی های شهر مشهد و همزمان با سایر مراکز استان‌ها برگزار شد، مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی، سردار افراسیابی جانشین و معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا (ع) استان خراسان رضوی و برخی از مسوولان دیگر نیز حضور داشتند.

عصر چهارشنبه – ۱۳ دی ماه – همزمان با چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی که بسیاری از مردم برای گرامیداشت یاد این شهید والامقام در گلزار شهدای کرمان حضور یافته بودند، عملیات تروریستی در مسیر زائران مزار سردار سلیمانی به سمت گلزار شهدای کرمان انجام شد.

در این عملیات، ۲ انفجار در یکی از محورهای منتهی به گلزار شهدای کرمان؛ ۷۰۰ متری مزار شهید سلیمانی و دیگری در یک کیلومتری مزار و خارج از مسیر زائران و مسیرهای بازرسی رخ داد که ۹۳ نفر به درجه رفیع شهادت رسیدند و این در حالی بود که تعداد شهدای افغانستانی حادثه تروریستی کرمان به ۱۴ نفر رسید.

در این انفجارها ۲۸۴ نفر مجروح شدند که تاکنون بیشتر آنان از بیمارستان مرخص شده‌اند و اکنون ۴۱ نفر از آنان در بیمارستان‌های کرمان تحت درمان هستند.

لینک کوتاه: https://mohajer.news/?p=6598
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین مطالب
آخرین دیدگاه ها
پر بازدیدترین ها
0
دیدگاه شما ارزشمند است، لطفا نظر دهید.x