پنج‌شنبه 9 حمل 1403 برابر با Thursday, 28 March , 2024
جستجو
Close this search box.
انتقال 325 مهاجر از اردوگاه خیابانی در پاریس

انتقال 325 پناهجو از اردوگاهی خیابانی در پاریس به مراکز ویژه پناهجویان

تعدادی از مهاجران تازه وارد به پاریس که اکثرشان ملیت افغانستانی دارند و رقم شان به 325 نفر می رسد ، از اردوگاهی موقت در زیر مترو این شهر در منطقه دولا ویلت ، به مراکز ویژه پناهجویان انتقال داده شدند.

به گزارش خبرگزاری مهاجر ، این انتقال در روز چهارشنبه 18 ژانویه از طرف مسئولان این شهر انجام شد. این مهاجران در این اردوگاه که در منطقه 19 پاریس واقع است ، خیمه زده بودند.

پرفکتور این شهر اظهار داشت: صبح روز چهارشنبه اتوبوس های دولتی به اردوگاه موقت رفتند تا پناهجویانی که در خیابان و در هوای سر می خوابیدند را به مرکز های پذیرایی پناهجویان منتقل کنند.

به گفته پرفکتور ١۶٨ تن از آنها به منطقه خارج از ایل دوفرانس و ١٥٧ تن دیگر در حوزه ایل دوفرانس به مراکز انتقال داده شدند. به گفته این منبع، مهاجران انتقال داده شده به مراکز پذیرایی در بخش هایی اداری مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

تخلیه اردوگاه در اوایل صبح در نزدیک متروی استالینگراد در کنار جاده بلوار دوله ویلت انجام شد. این حداقل چهارمین تخلیه اردوگاه مهاجران است که در زمستان امسال صورت می‌گیرد.

پرفکتور پاریس در بیانیه ای گفت پروسه تخلیه اردوگاه با آرامش انجام شد که این نمایانگر حمایت دولت از افراد آسیب پذیر است.
نبود سرپناه یکی از مشکلات عمده مهاجران در فرانسه است. سازمان های غیردولتی همواره از مقامات به دلیل عدم حمایت از مهاجران انتقاد می‌کنند. از سوی دیگر مهاجران بار ها از اردوگاه ها تخلیه شده و به مراکز انتقال داده می‌شوند اما به دلیل مشکلات وعدم رسیدگی دوباره به اردوگاه ها جمع شده و خیمه می‌زنند.

لینک کوتاه: https://mohajer.news/?p=3203
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین مطالب
آخرین دیدگاه ها
پر بازدیدترین ها
0
دیدگاه شما ارزشمند است، لطفا نظر دهید.x