جمعه 31 حمل 1403 برابر با Friday, 19 April , 2024
جستجو
Close this search box.
پشتیبانی از مواکب اتباع افغانستانی

حمایت و پشتیبانی از مواکب اتباع افغانستان در اربعین حسینی

در ایام اربعین اتباع افغانستانی مقیم ایران هم مانند دیگر شیعیان هر سال دست به برگزاری مراسم عزاداری و برپایی مواکب پذیرایی از عزاداران می زنند.
به گزارش خبرگزاری «مهاجر» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۵/۳۱  نشست هم اندیشی پشتیبانی و حمایت از مواکب در اربعین حسینی (ع) با حضور فعالان اقتصادی  اتباع افغانستانی به منظور پشتیبانی و حمایت از مواکب در برگزاری حماسه بزرگ اربعین حسینی با حضور صادق رضا دوست مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور و حاجی مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران در اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه حاجی رئیس کارگروه پشتیبانی از مواکب  اتباع خارجی به ارائه گزارشی از نحوه ثبت نام اربعین حسینی (ع)  اتباع افغانستانی و کمک و حمایت بمنظور تهیه اقلام در طول مسیر جهت پذیرایی از زائران حسینی (ع) در حماسه بزرگ اربعین حسینی پرداختند.
صادق رضا دوست مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور نیز ضمن خیر مقدم به مدعوین و همچنین تسلیت ایام محرم، حماسه بزرگ اربعین حسینی (ع) را یک رویداد مهم برشمرد و افزود اتباع افغانستانی جهت تسریع در امور مختلف و هرچه بهتر برگزار شدن مراسم اربعین حسینی (ع) و نیز پشتیبانی فعالان اقتصادی در زمینه تامین مایحتاج در صورت تمایل می توانند به صورت خودجوش و حمایت محور نسبت به هموطنان افغانستانی خود فعال باشند.
در این نشست نیز حاضرین به صورت داوطلبانه حمایت خود را جهت نیازمندیهای مواکب در طول مسیر و همچنین فراهم نمودن امکانات برای زائران اتباع افغانستانی جهت برگزاری مراسم اربعین حسینی (ع)  نیز اعلام آمادگی نمودند.
در پایان این نشست فعالان حوزه اقتصادی اتباع افغانستانی به بیان مسائل و دیدگاه ها، مشکلات و معضلات موجود در حوزه اتباع و مهاجرین افغانستانی بحث و تبادل نظر نمودند.

لینک کوتاه: https://mohajer.news/?p=1468
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین مطالب
آخرین دیدگاه ها
پر بازدیدترین ها
0
دیدگاه شما ارزشمند است، لطفا نظر دهید.x