پنج‌شنبه 6 ثور 1403 برابر با Thursday, 25 April , 2024
جستجو
Close this search box.
رضا احمدی

رضا احمدی در سال 1372 در شهرستان دایکندی افغانستان متولد شد. خانواده او یک سال پس از تولد او، به دلیل مشکلات و جنگ های داخلی کشور شان، به ایران مهاجرت کردند. رضا تحصیلات را تا مقطع متوسطه ادامه داد. پس از آن در کانون پرورش استعداد مهاجرین “مام میهن” مشغول به یادگیری بازیگری شد. همچنین رضا دارای مدرک استاد رزمی در رشته نینجا است. دنیای بازیگری رضا با نقش آفرینی در فیلم “رفتن” آغاز شد. پس از آن در فیلم های “شنل” و “اتاق تاریک”  و فیلم های کوتاه “گربه خیس” و “رویای یعقوب” نیز به ایفای نقش پرداخت. رضا در سال 1396 با خانم مرضیه محمدی ازدواج کرد و اکنون دارای یک پسر به نام امیرعلی است. پس از آن همراه با خانواده خود به ترکیه مهاجرت کرد.

رضا احمدی
رضا احمدی و فرشته حسینی در فیلم رفتن

رضا در مورد زندگی خود چنین می گوید

یک سالم بود که خانواده ام به ایران مهاجرت کردند، آنها سختی های زیادی کشیدند. احتمالا اگر الان در افغانستان بودم، این جایگاه کاری را نداشتم و با فقر و جنگ دست و پنجه نرم می کردم. هنگامی که من در موسسه بازیگری “مام میهن” دوره بازیگری می دیدم، مدیر موسسه آقای احمد عطایی من را برای حضور در فیلم “شنل” به برادران محمودی معرفی کرد .

وقتی هم که سر پروژه فیلم “رفتن” بودم، حضور خانم فرشته حسینی و راهنمایی های ایشان باعث شد من راحت تر در این فیلم بازی کنم. طبیعی است که حضور یک هم وطن در یک محیط جدید و غریب فضا را برایت بهتر کند.

رضا احمدی
رضا احمدی در اکران خصوصی فیلم رفتن

همکاری با برادران محمودی هم برایم تجربه خوبی بود و آنها نیز مانند خانم حسینی من را راهنمایی می کردند همچنین  از آنجا که من زندگی می کردم تا تهران فاصله زیادی بود، جایی برای اسکان من فراهم کرده بودند و بعد از همکاری اتفاقات خوبی برای من افتاد.بعد از فیلم “رفتن” با آقای حسین کندری در فیلم “شنل”، و آقای روح الله حجازی در فیلم “اتاق تاریک” همکاری داشتم. بازیگران خوب و با تجربه ای در این دو فیلم حضور داشتند و من چیز های زیادی از آنها یاد گرفتم.

به تازگی برای ایفای نقش در یک سریال به نام “دوقلو ها” که قرار است از شبکه 2 پخش شود قرارداد بسته ام، فیلمبرداری آن یک ماه دیگر شروع می شود و من در هفتاد قسمت این سریال حضور دارم.

 

 

منبع: سایت فیلیسین

لینک کوتاه: https://mohajer.news/?p=692
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین مطالب
آخرین دیدگاه ها
پر بازدیدترین ها
0
دیدگاه شما ارزشمند است، لطفا نظر دهید.x