جمعه 31 حمل 1403 برابر با Friday, 19 April , 2024
جستجو
Close this search box.
اعتراضات پناهجویان افغانستانی در پاکستان

پس از سقوط افغانستان و حکومت طالبان هزاران نفر از مردم وارد کشور های دیگر از جمله پاکستان شدند. پناهجویان افغانستانی مقیم اسلام آباد، پایتخت پاکستان نسبت به موقعیت خود و دیگر پناهجویان معترض هستند. آنها می خواهند به عنوان پناهجو به رسمیت شناخته شوند و از جامعه بین المللی درخواست کمک می کنند.

این اعتراضات توسط مردمانی است که در مساجد و مدرسه هایشان تحت حمله گروه های تروریستی بوده اند. مشکلات اقتصادی و انسانی در افغانستان مانع از برگشت آنها به کشورشان می شود. والدین کودکان افغانستانی می گویند نمی توانند با نا امنی های موجود، کودکانشان را در افغانستان بزرگ کنند.

اعتراضات پناهجویان افغانستانی در پاکستان
اعتراضات پناهجویان افغانستانی در پاکستان با شعار kill us

 

یکی از پناهجویان می گوید: “من از شما فقط یک سوال دارم! فرق ما با کودکان اوکراینی چیست؟…. ما نزدیک به دوماه است که اینجا زیر بارون و آفتاب هستیم، اما هنوز کمکی دریافت نکرده ایم.”

بیشتر این افراد با روادید و مدارک معتبر وارد این کشور شدند اما هنوز کمکی از جامعه بین و المللی دریافت نکرده اند. این افراد با تحمل شرایط سخت خود را به پایتخت پاکستان رسانده اند و خواهان دریافت کمک از طرف کمیسیون پناهجویان سازمان ملل هستند. هزاران شهروند افغانستانی که به پاکستان پناه آورده اند حالا در شرایط دشواری به سر می برند.

 

منبع : سایت خبری رنا

لینک کوتاه: https://mohajer.news/?p=732
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین مطالب
آخرین دیدگاه ها
پر بازدیدترین ها
0
دیدگاه شما ارزشمند است، لطفا نظر دهید.x