پنج‌شنبه 13 ثور 1403 برابر با Thursday, 2 May , 2024
جستجو
Close this search box.
جوجیتسوکار افغان مدال طلای مسابقات آلمان را دریافت کرد

به گزارش خبرگزاری مهاجر؛ شکور قادری رزمی کار افغانستانی موفق به دریافت مدال طلای مسابقات رزمی جوجیتسو در کشور آلمان شد.

در این رقابت ها که توسط نهاد «گراپلینگ اندستریز» برگزار شده بود، وی توانست با پیروزی بر شش رقیب خود مدال طلای این مسابقات را از آن خود کند.

آقای قادری که لقب «بی‌رحم» به او داده شده گفت که او در رده بزرگسالان دارای کمربند آبی در وزن ۸۴ کیلو توانست سه حریف آلمانی و یک حریف روسی، یک عراقی و یک ترکیه‌ای را شکست داده و قهرمان این بخش شود.

شکور قادری گفت که در آلمان زندگی می‌کند و این چهارمین مدال طلایی است که در همین رشته در رقابت‌های «گراپلینگ اندستریز» کسب کرده است.

آقای قادری گفت که او، این دور از رقابت‌های خود را با عنوان «تو هنوز در قلب مردم افغانستان زنده هستی» به یما سیاوش تقدیم کرده است.

یما سیاوش، مجری سابق تلویزیون طلوع‌نیوز، لحظاتی پس از سوار شدن بر خودروی دولتی که بمب‌گذاری شده بود در ۷ نوامبر ۲۰۲۰ کشته شد. او در آن زمان کارمند بانک مرکزی افغانستان بود. دو همکار او نیز در این رویداد کشته شدند. آقای سیاوش به دلیل پیش بردن مناظره‌های داغ با مقامات دولتی در برنامه‌های تلویزیونی در افغانستان شهرت داشت.

در عکس‌هایی که از حضور این ورزشکار منتشر شده آقای قادری با پیراهن ورزشی مزین با عکس یما سیاوش و پرچم سه‌رنگ افغانستان ظاهر شده است.

در سایت این نهاد همچنین دیده می‌شود که دو ورزشکار دیگر از افغانستان نیز مدال‌هایی گرفته‌اند. حبیب‌الله نوری در رده کمربند بنفش، یک مدال نقره و یک برنز گرفته است و همچنین محمد غفوری نیز در رده کمربند سفید جوجیتسوی برزیلی مدال نقره کسب کرده است.

منبع: بی بی سی فارسی

لینک کوتاه: https://mohajer.news/?p=4824
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین مطالب
آخرین دیدگاه ها
پر بازدیدترین ها
0
دیدگاه شما ارزشمند است، لطفا نظر دهید.x